ظهور انقلاب اسلامی جبهه باطل را ناکام کرد/ دشمن هیچگاه آرام نمی نشیند

 آیت الله نوری همدانی
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که دشمن هیچگاه آرام نمی نشیند، گفت: وقتی دشمن رونق اسلام ناب محمدی را دید، گسترش آن را خطری برای خود دانست از همین رو از قدیم سعی در خاموش کردن آن می کند؛ اما این انقلاب رشد کرده و امروز اسلام ناب به همه جهان صادر می شود.

خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار با بیش از سیصد نفر از استادان بسیجی دانشگاه های کشور با اشاره به آیه قل جاء الحق، اظهار داشت: امروز  ۱۲ بهمن ماه در تاریخ جمهوری اسلامی جایگاه بلندی دارد؛ امروز  امام به ایران وارد شد که نشان گر همین آیه بود که واقعا حق آمد و باطل نابود و محو شد.

نزاع حق و باطل

وی با بیان این که حق و باطل از آغاز در برابر هم بوده اند و حق هیچ وقت تسلیم باطل نشده است، افزود: تجهیزات باطل با حق فرق دارد؛ تجهیزات باطل زر و زور و تزویر است؛ با رشوه افکار را منحرف می کند، با جنگ و خون ریزی به جان مردم می افتد و با فریب دادن و دروغ گویی به نام حقوق بشر و غیر آن راه خود را ادامه می دهد و کسانی هم که در این راه را گام برمی دارند در باطل هستند ولی حق، با جهان بینی معنوی و ایمان به خدا همراه است و در زمان ما با ظهور انقلاب اسلامی چنین جریانی به وقوع پیوست و باطل به کلی محو و نابود شد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به اردوگاه شرق سوسیالیسیتی و اردوگاه غرب کاپیتالیستی قبل از انقلاب ابراز داشت: در گذشته چند کشور خود را ارباب می دانستند و کشورهای بسیاری را در زیر چکمه خود قرار داده بودند؛ اما در این کشور خدا به فردی که قهرمان علم، عمل و بیان بود،عارف و فریاد گر بود و درد همه مظلومان جهان را در دل داشت و در فکرش قیام و انقلاب بود، به اندازه ای قدرت داد که توانست این نظام را به وجود آورد.

ضرورت مطالعه آثار امام خمینی(ره)

وی با تأکید بر ضرورت مطالعه سخنان امام خمینی(ره) ادامه داد: بنده همیشه در ملاقات ها توصیه به سه کتاب می کنیم؛ اول صحیفه نور که تمام کلمات امام در آن گنجانده شده است که شاخص های حرکت هایمان را مشخص می کند، دوم دفتر تبیان که کلمات امام را دسته بندی کرده اند و در  پنجاه جلد منتشر شده است و سوم وصیت نامه است که در آن چگونگی سرنگونی نظام شاهنشاهی بیان شده است.

این مرجع تقلید با بیان این که دشمن هیچگاه آرام نمی نشیند، اظهارداشت: وقتی دشمن رونق اسلام ناب محمدی را دید و فهمید که این اسلام با اسلام قطر و عربستان و بحرین فرق دارد، گسترش آن را در ایران خطری برای خود حس کرد و از همین رو از قدیم سعی در خاموش کردن آن می کند؛ اما برخلاف میل صهیونیست ها و آمریکا این انقلاب رشد کرده و امروز اسلام به همه جهان صادر می شود.

ضرورت بیداری و هوشیاری در همه جهات

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به ضرورت بیداری و هوشیاری در همه جهات، به شاخص ها و اصول نظام اشاره کرد و گفت: نخست ولایت فقیه که ضروری است که هیچ وقت در سطح جهان خالی از رهبر نیست که این ولایت فقیه ادامه جهاد پیامبران است و دومین شاخص جهاد به هرشکلی است که دلیل امنیت بیش از حد ما همین عشق به شهادت و نهراسیدن از مرگ است و به همین دلیل آرزوی همه ما مردن در میدان نبرد است.

وی با اشاره به شاخص های دیگر نظام اسلامی افزود: قبل از انقلاب همه از حاکمان می ترسیدند اما امروز خودباوری و شجاعت در مردم ما متبلور است که نشان بر این مدعا دست یابی به صنایع مختلف است و همچنین استکبار ستیزی در خون ما جریان دارد و تا دشمنان خود بزرگ بینی دارند ما دست دوستی به آنها نمی دهیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه در پایان با بیان این یکی از اصول انقلاب ما صهیونیست ستیزی است، خاطرنشان کرد: بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب این غده سرطانی تا چند سال دیگر نابود می شود و ما افق روشن این امر را با ظهور امام زمان(عج) نگاه می کنیم و خودمان را سرباز این کشور اسلامی می دانیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = 14