عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ : تبلیغ، تجلیل و تحکیم سه مؤلفه دخیل در تعمیق فرهنگ انقلابی است/ ماندگاری انقلاب اسلامی در گرو هدف متعالی

حجت الاسلام دهشت
استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که در تعمیق یک فرهنگ سه مولفه تبلیغ، تجلیل و تحکیم دخیل هستند، گفت: یکی از ویژگی های ماندگاری انقلاب اسلامی هدف متعالی نظام اسلامی بوده و صهیونیست خبیث تلاش می کند تا این اهدف متعالی را بی ارزش جلوه دهد.
حجت الاسلام مرتضی دهشت استاد حوزه و دانشگاه، ظهر امروز در جامعه المصطفی مشهد با بیان این که اظهار دوستی با جریان های غرب گرا، اعتراض بی پایه نسبت به مسؤولان و درگیری با جوان های انقلابی پایه های نظام اسلامی را سست می کند، گفت: بنا بر عقیده مقام معظم رهبری و امام راحل(ره)، این انقلاب محدود به جغرافیا نبوده و همه مستضعفان عالم بهره مند از آن هستند.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ ادامه داد: در قیامت با بروز حقایق درک می کنیم کسی جز خداوند متعال حاکم و عامل نبوده و امروز ملک و ملکوت از آن خداوند متعال است، همچنین در برخی از  اماکن اختصاصی از آن یاد می شود، همچنین به خانه مکه بیت الله گفته می شود و این مکان اضافه تشریفیه است یعنی خداوند متعال خواسته تا به آن عظمت ببخشید و الا خداوند متعال از مکان منزه است.

حجت الاسلام دهشت با بیان این که اختصاص این مکان به ذات مقدس خداوند متعال نشان دهنده عظمت آن مکان است، تصریح کرد: منا در حرم و عرفات بیرون حرم است و کشته شدگان منا در حرم امن الهی کشته شدند و آل یهود باید پاسخگو باشد زیرا که حرمت حرم شکسته شد و به قانون خداوند متعال تعرض شد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که در یوم الله خداوند متعال  قدرت خود را نمایان کرده  است، خاطر نشان کرد:  خداوند متعال در ایام الله قدرت نمایی می کند و حضرت آقا در داستان تفنگ داران آمریکایی که انقلاب نظامی در دنیا بود، اعلام کردند که مبلغین را بزرگ کنید زیرا که ما شاخ و قدرت پوشالی آمریکا را در هم شکستیم و نصرت  خداوند همراه با کار حساب شده غربی ها را شکست داد.

وی با بیان این در واقعه ۹ دی  خداوند متعال و ائمه معصومین بودند که مردم را به کف خیابان ها کشاندند، اظهار کرد: در حمایت از نظام و رهبری، بنی اسرائیل از این آیه استفاده زیادی می کند، مهم ترین اتفاق یوم الله را قرآن به عنوان خروج ملت از ظلمت به سمت نور و هدایت تعبیر می کنند. یوم الله  ژئو پلوتیک و جغرافیا نداشته و در شرع مقدس برای همه انسان ها است همانطور که امروز انقلاب بزرگ ایران متعلق و انحصار به ایران نیست.

حجت الاسلام دهشت با بیان این که امروز آمریکایی ها با ما مشکل  دارند و با سعودی خبیث مقابله می کنند، یادآور شد: ما برای مردم یمن و آفریقا الگو ایجاد کرده ایم، اگر این حرکت های مردمی همراه با وابستگی و الهام گیری از این نظام داشته باشیم، به نتیجه خواهیم رسید. امروز نظام ما در معرض هجمه های سنگین قرار دارد و این نشان می دهد هدایت بشر جغرافیا نمی شناسد، بنا به تعبیر امام انقلاب ما انفجار نور بود که در مقطعی در راستای براندازی دشمنان ایجاد شد.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ با بیان این که پیشروی انقلاب اسلامی  اهداف سوء دشمنان را خنثی می کند، گفت:  امروز آمریکایی ها نفوذ را تنها راهبرد خود می دانند، نسبت به یوم الله همه وظیفه دارند زیرا که خداوند قدرت خود را بر فرعون و فرعونیان مسلط کرد و در این واقعه به بشر  دستور به یادآوری و تذکر می دهد.

وی با بیان این که  در تعمیق یک فرهنگ سه مولفه تبلیغ، تجلیل و تحکیم  دخیل هستند، تاکید کرد: در حقیقت برای تعمیق فرهنگ تجلیل در انقلاب اسلامی ضروری بوده و امروز آمریکا می گوید جمهوری اسلامی منافعش را به خطر انداخته و مستضعف متوجه شده که باید چه کند.

حجت الاسلام دهشت ۲۲ بهمن را روز شکرگزاری عملی و رسمی مردم جمهوری اسلامی برای بزرگترین نعمت خداوند متعال خواند و اظهار کرد: مردم هوشمند و ولایت مدار کشور ما هر ساله از حضور پر رنگ مردم ابراز خوشنودی کرده اند و اگر حضور ما کم رنگ باشند، این نشانه عدم شکر گزاری ما است، در حقیقت همه ما وظیفه داریم، دعوت خداوند متعال برای همگرایی  موهبت الهی را پذیرا باشیم است زیرا که خداوند متعال در های رحمت خود را باز کرد و انقلابی طراحی کرد که امروز همه از آن بهره مند هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ضرورت دفاع از مستضعفان عالم در راستای شعار انقلاب افزود: شعار رسای انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفین بوده و جغرافیای تعریفی ندارد، همچنین اخیرا مقام معظم رهبری با اشاره دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی، مشروطه و صنعت نفت بیان کردند که اگر همه انقلاب ها هدف جزیی، مقطعی و خاص داشتند هدف این انقلاب هدف متعالی و حاکمیت اسلامی بود.

وی با بیان این که امروز روز آخر بوده و اسلام می رود تا به ملحق شدن حواشی برسد، تاکید کرد: یکی از ویژگی های ماندگاری انقلاب اسلامی هدف متعالی نظام اسلامی بوده و امروز در حوزه سواد رسانه ای صهیونیست خبیث تلاش می کند تا این اهدف متعالی را کوچک جلوه دهد.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ با بیان این که باید مراقب فرهنگ های خطرناک وارداتی باشیم، اظهار کرد: اگر انسانی به سمت هدف متعالی رفت، سرگرم بازی های صهیونیستی نمی شود؛ همچنین اگر مسلمان بخواهد هدف خود را پیاده کند، دنیا باید به دنبال او بیاید، در برابر امام راحل هدف بزرگ وجود دارد که به بشر انقلابی افق می دهد و دورنما را ترسیم می کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ضرورت تجدید اهداف بلند پایه تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبری حرکت انقلابی و جنبش ضد استعمار و استکبار را ایجاد کرده اند، پس باید با اعتماد به اینکه ما می توانیم، براساس هدف امام و انقلاب پیش برویم زیرا که امروز غربی ها بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی اعتراف کرده اند.

وی با بیان این که این اقتدار با هدف متعالی حاصل می شود، یادآور شد: امروز مستضعفان عالم پشت و پناه اعتقادی جز امام ندارند، شما باید پیام انقلاب را برسانید و امام نیز این مردم سالاری دینی را برگزیدیند، مقبولیت عمومی و مشروعیت الهی نشان می دهد حکومت از آن خداوند است و در عصر غیبت این حکومت تحت عنوان ولایت انجام می شود.

حجت الاسلام دهشت با بیان این که  مدل حکومتی، مردم سالاری دینی است، ادامه داد: بی شک مردمی بودن نظام باعث ماندگاری و  شکست نا پذیری آن می شود، رهبری هوشمندانه نظام طوری بود به مستضعفان نگاه جهانی داشتند، رهبری هوشمندانه به منت خداوند متعال مقدر شده و تاکنون عزت و سر سختی ایشان در کشور عامل خنثی سازی توطئه غربی ها بوده است، پس از این نیز با لطف و عنایت خداوند متعال غربی ها حرکتی را از پیش نخواهند برد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 10