جنبه های منفی فضای مجازی باید کم شود/ دولت با تدبیرات لازم جلوی تورم را بگیرد

سفر وزیر فناوری و اطلاعات به قم
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که استفاده از اینترنت و فضای مجازی دارای مصالح خوبی است، گفت: هرچه ارتباطات بیشتر باشد بهتر می‌توان پیام انقلاب را به جهان برسانیم اما باید تلاش شود که جنبه‌های منفی فضای مجازی کاهش پیدا کند.
حضرت آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار  محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات، با تبریک سالروز ورود امام خمینی(ره) و آغاز دهه فجر اظهار داشت: امروز روز بسیار بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که استفاده از اینترنت و فضای مجازی دارای مصالح خوبی است، افزود: هرچه  ارتباطات بیشتر باشد بهتر می‌توان پیام خود را به جهان برسانیم و باید تلاش کنید که جنبه‌های منفی فضای مجازی را کاهش دهید و لازم است که ما در برابر شبهه‌هایی که دشمنان علیه اسلام و انقلاب و شخصیت‌ها منتشر می‌کنند مجهز و پاسخگو باشیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به این که دشمنان، انقلاب ما را آنگونه که خودمان درک می‌کنیم منتشر نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: کشورهای دیگر جهان تحت سیطره رسانه‌ای آمریکا و انگلیس هستند و انقلاب ما را مانند یک شورش نشان می‌دهند که ما باید ثمرات انقلاب را به مردم دنیا منتشر کنیم اگر چه که خود مردم به تدریج آگاه خواهند شد.

وی با بیان این که جنبش‌های بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی سرچشمه گرفته است، یادآور شد: دولت‌های غربی تلاش می‌کنند که جلوی این حرکت‌ها را بگیرند و الان در دنیا معرکه همین است که قیام بر علیه مستکبرین که از ایران برخواسته است جریان دارد و باید به کل دنیا بفهمانیم که اسلام و انقلاب اسلامی چه می‌گوید.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم گفت: مردم فطرتاٌ انقلابی را که از اهل بیت(ع) سرچشمه گرفته است دوست دارند و باید با افزایش و گسترش قدرت ارتباطی با دنیا همانطور که در روایات آمده است صدای اسلام ناب را از قم به کل دنیا برسانیم.

وی با اشاره به اقتصاد کشور و مشکلات و موانع ناشی از تحریم ها، ابراز داشت: ۵۰ درصد مشکلات کشور مربوط به تحریم‌ها است و ۵۰ درصد دیگر مربوط به مدیریت و نظارت دولت بر تولید و عرضه به بازار است؛ باید دولت بتواند با تدبیر جلوی تورم را بگیرد تا اجناس گران نشود و مشکل ما این است که این اشراف و مدیریت در ایران وجود ندارد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که امروز ما دشمنان سرسختی داریم و در رابطه با عربستان سعودی هنوز معلوم نیست که سفر مکه چه حالتی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد سفر مکه به راه افتد باید مذاکراتی صورت بگیرد تا امنیت جان زائران حفظ شود و ما حضور مؤثری در حفظ امنیت زائران خود داشته باشیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 9