ماهواره ها بنیان خانواده را هدف گرفته اند/ لزوم مدیریت و کنترل ابزار ارتباطی

سفر وزیر فناوری و اطلاعات به قم
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به تأثیر ماهواره در وضعیت خانواده گفت: ماهواره در نهایت نابودی خانواده ها را نشانه گرفته است، باید توجه داشت که پشت پرده این موارد یهود است که می خواهد فساد تمام دنیا را فرا گیرد.

حضرت آیت الله جعفر سبحانی در دیدار با محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با گرامیداشت دهه فجر، به آیه ۴۱ سوره حج اشاره کرد و بیان داشت: این آیه مربوط به ایام دهه فجر است؛ ایران قبل از پیروزی انقلاب هیچ گونه قدرتی نداشت بلکه رژیم سابق فاسد و وابسته به کشورهای بیگانه بود و اگر امتداد پیدا می کرد نامی از اسلام در این کشور باقی نمی ماند.

وی با بیان این که هر نعمتی همراه با یک مسؤولیت است، گفت: نعمت پیروزی انقلاب اسلامی نیز همراه با اقامه نماز، رسیدگی به وضعیت محرومین و مردم را به کارهای نیک سوق دادن و از کارهای بد باز داشتن است.

حضرت آیت الله سبحانی خاطرنشان کرد: ویژگی عصر حاضر ارتباطات است که این نعمت نیز مانند نعمت های دیگر دارای استفاده های خوب و بد است و خوشا به حال کسانی که کاری می کنند تا ارتباطات در مسیر صلاح مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به تأثیر ماهواره در وضعیت خانواده بیان داشت: ماهواره در نهایت خانواده ها را نابود خواهد کرد و پشت پرده این موارد یهود است که می خواهد فساد تمام دنیا را فرا گیرد.

این مرجع تقلید با قدردانی از فیلتر شدن سایت های مبتذل بیان داشت: در صورت امکان کانال های مبتذل شبکه های اجتماعی تلفن همراه نیز فیلتر شوند که اگر چنین کاری انجام شود اجر فراوانی در نزد خداوند خواهید داشت.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + 9 =