راهپیمایی ۲۲ بهمن جانی تازه به انقلاب اسلامی می بخشد

آیت الله علوی گرگانی
حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: راهپیمایی ها و انتخابات روح تازه انقلاب اسلامی و حرکت حیاتی جامعه است و حیات تازه به جامعه می بخشد و جوانان آگاه می شوند که نباید زیر سلطه بیگانگان قرار گیرند.

خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار با بهرام خوشنویسان، رییس دانشگاه صنعتی قم و همکاران وی، بیان داشت: از آنجایی که شهر قم در مجاورت حوزه علمیه و مورد عنایت و لطف امام زمان(عج) است انتظار از دانشگاه صنعتی قم بیش از شهرهای دیگر است.

وی با اشاره به علت نام گذاری دهه مبارک فجر اظهار داشت: جامعه در ایام قبل انقلاب اسلامی در تاریکی و ظلمت بود و مردم آزادی عمل نداشتند اما امروز به فضل خداوند متعال و انقلاب اسلامی جامعه در نور و روشنایی به سر می برد و آزادی عمل در جامعه حاکم است دلیل بر نام گذاری این ایام به دهه مبارک فجر است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطر نشان کرد: امروز مردم ایران مستقل و در آزادی کامل هستند و کشور متعلق به خود ملت است و وابسته به کشورهای دیگر نیست و این مردم هستند که برای کشور خود تصمیم گیری می کنند و کشورهای بیگانه هیچ نسبتی باحاکمیت ندارند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به بیان رهبر معظم رهبری در مورد حضور در انتخابات عنوان کرد: همه مردم در انتخابات شرکت کنند اگر چه نظام را قبول ندارند چون مجموع ملت سرمایه کشور است و انتخابات مربوط به حزب و جناح خاصی نیست چرا که کشور و انتخابات برای مردم است و حضور در انتخابات هم آبروی مردم آن کشور است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: انقلاب ما حجاب ها را کنار زد و طبع واقعی مملکت و مسؤولان نظام طاغوت را نشان داد که نظام شاهنشاهی علاقه مند مردم نیست چرا که نظامی که علاقه مند مردم و کشوراست نباید سرمایه مملکت و زمام امور مردم را به بیگانگان بدهد.

وی گفت: هدف از حضور در انتخابات و راهپیمایی ها ادامه دادن راه انقلاب اسلامی است چرا که انقلاب اسلامی به دست خود مردم اتفاق افتاد و خود مردم هم باید آن را حفظ کنند تا نسل امروز با شرکت در راهپیمایی ها بدانند که در گذشته چه اتفاقاتی افتاده است.

وی در پایان گفت: راهپیمایی ها و انتخابات روح تازه انقلاب اسلامی و حرکت حیاتی جامعه است و حیات تازه به جامعه می بخشد و جوانان آگاه می شوند که نباید زیر سلطه بیگانگان قرار گیرند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 8 =