خدمات آیت الله واعظ طبسی در توسعه بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) بر کسی پوشیده نیست

آیت الله یزدی

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی ارتحال عالم ربانی آیت الله وعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.متن پیام تسلیت آیت الله محمد یزدی  رئیس مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

در گذشت عالم پرهیزگار و انقلابی مرحوم آیت‌الله شیخ عباس واعظ طبسی(رحمه‌الله علیه) نماینده ولی فقیه و تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری که با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(سلام‌الله علیها) مصادف شد، موجب تأثر و افسوس فراوان شد.

آیت‌الله واعظ طبسی، عمر پرکت خویش را صرف نشر معارف آل محمد(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و دفاع از نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی کرد. اقدامات و خدمات بی وقفه ایشان چه پیش از انقلاب اسلامی و چه پس از آن به ویژه در خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر رضوی و بسط و توسعه بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(علیه آلاف التحیه و الثناء) بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب با اندوه بسیار، ضمن عرض تسلیت ارتحال این عالم مجاهد و خستگی ناپذیر به محضر قطب عالم امکان حضرت ‌بقیه‌الله الاعظم(روحی و ارواح‌العالمین لمقدمه الفدا)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، علما و فضلای حوزه علمیه، مردم شریف و شهیدپرور خراسان و بیت مکرم ایشان برای آن یار دیرین و صدیق امام و رهبری، رحمت واسعه و غفران الهی و برای بازماندگان و علاقمندان ایشان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

محمد یزدی

رئیس مجلس خبرگان رهبری






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 11