آیت الله علوی گرگانی: استمرار انقلاب ثمره خون شهدا است

آیت الله علوی گرگانی
حضرت آیت الله علوی گرگانی تداوم انقلاب اسلامی را ثمره خون پاک شهدا دانست و تاکید کرد: ما اگر بتوانیم برای خدا از دنیا بگذریم کار بسیار بزرگی است و همین عامل شهادت را از دیگر خوبی‌ها برتر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی، استاد برجسته حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار با سیدجواد هاشمی رییس بنیاد شهید استان قم اظهار داشت: مقام شهدا به بیان انسانی قابل توصیف نیست.
وی با بیان این که خوبی ها نسبی است  افزود: هر خوبی بالاتری دارد مگر شهادت در راه خدا و جهت این برتری هم این است که جان که مهمترین چیز انسان است را در راه خدا داده است و چون محبت به دنیا و مال دنیا بسیاری از مردم را به خود جذب کرده است که حاضر به دست کشیدن از آن نیستند ولی این شهدا از جان و حب دنیا گذشتند.
حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: ما اگر بتوانیم برای خدا از دنیا بگذریم کار بسیار بزرگی است و همین عامل شهادت را از دیگر خوبی‌ها برتر کرده است.
وی ادامه داد: شهدا عاشق دیدار محبت خداوند هستند و چون از قبل شهادت برایشان نوشته شده است جوانانی که ما گمان می کردیم که دیندار نیستند شربت شهادت را نوشیدند؛ حسن عاقبت اهمیت دارد و از آن طرف هم عبادت زیاد نباید ما را گول بزند.
استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان این که استمرار بقای اسلام به برکت خون شهدا است، ابراز داشت:اسلام را از این جهت می‌گویند حسینی البقا است که خون اباعبد الله سبب بقای اسلام شد و در ایران اسلامی هم خون شهدا استمرار این انقلاب را موجب شده و دشمنان می خواهند یاد شهدا را از بین ببرند.
وی با بیان این که اقتضای خون شهدا سبب تداوم و بقای اسلام و انقلاب است، افزود: اگر مشکلی هم پیش می‌آید از جانب ما است و این ما هستیم که سبب بروز مشکلات می‌شویم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 1 =