آیت الله علم الهدی الگوی شجاعت، منطق مستحکم و روشنفکری هستند

آیت الله علم الهدی
جامعه اسلامی دانشجویان خراسان رضوی؛
در نامه دانشجویان خطاب به آیت الله علم الهدی آمده است «بدینوسیله تجدید بیعت خود با رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای را به محضر شما که در جایگاه نمایندگی ولایت فقیه، جایگزینی شایسته برای مرحوم آیت الله واعظ طبسی هستید، اعلام می داریم و بر آمادگی کامل خود برای مجاهدت در خط فرمان ایشان تأکید می ورزیم.
دانشجویان عضو جامعه اسلامی دانشگاه های خراسان رضوی در پی انتصاب آیت الله سید احمد علم الهدی به نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان رضوی، با انتشار نامه ای خطاب به ایشان، با رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای تجدید بیعت کردند.

متن این نامه بدین شرح است:

بسمه تعالی

آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه محترم و محبوب مشهد مقدس

سلام علیکم

ارتحال جانکاه عالم مجاهد، مرحوم آیت الله واعظ طبسی (رض)، که ثلمه ای عظیم برای عموم امت انقلابی و به خصوص حوزه و دانشگاه محسوب می شد، در پرتو حضور تسلی بخش نائب بر حق امام زمان(عج) در مشهد مقدس التیام گرفت.

انتصابات رهبر حکیم انقلاب اسلامی در پی فقدان آن عالم ربانی، از جمله نمایندگی حضرت شان در خراسان رضوی که به حضرت عالی واگذار فرمودند نیز عامل دیگری است که صبر بر مصیبت فقدان آیت الله طبسی را میسر می کند.

ما اعضای جامعه اسلامی دانشجویان استان خراسان رضوی، در طول سالیان حضور پر برکت شما در جایگاه امامت جمعه مشهد مقدس، که به تعبیر امام خامنه ای «جایگاه مرجع فرهنگی در هر شهر است»، همواره از راهنمایی ها و توصیه های پدرانه شما محظوظ گشته و «شجاعت»، «صراحت»، «منطق مستحکم» و «روشنفکری» شما را الگوی حرکت انقلابی خود قرار داده ایم.

بدینوسیله تجدید بیعت خود با رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای (ادام الله ظله الوارف) را به محضر شما که در جایگاه نمایندگی ولایت فقیه، جایگزینی شایسته برای مرحوم آیت الله واعظ طبسی هستید، اعلام می داریم و بر آمادگی کامل خود برای مجاهدت در خط فرمان ایشان تأکید می ورزیم.

در پایان از آن جا که به سبب شرایط ویژه مرحوم آیت الله طبسی، فرصت تبریک حماسه شکوهمند هفتم اسفندماه به محضر شما و مردم شریف خراسان را نیافته بودیم، تشکیل مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی انقلابی و ولایتمدار را به محضر شما تبریک می گوییم.






اخبار مرتبط

  • روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی به خود بگیرد
  • مشکلات اقتصادی؛ نتیجه روی کارآمدن افراد نالایق
  • مسؤولان وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را مدیریت کنند
  • آیت‌الله مصباح الگویی برای جامعه طلبگی و دینی است
  • خواص بی بصیرت؛ قصه پر غصه دیروز و امروز
  • آیت الله یزدی از نیروهای پا به کار انقلاب بود
  • امام رضا دین را از نابودی و اسلام را از انحراف نجات دادند
  • لزوم الگوگیری مسلمانان از سیره رسول‌الله در مبارزه با مستکبران
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    3 + = 9