انتصابات جدید حوزه علمیه خراسان امید و شعف در میان حوزویان ایجاد کرد

حوزه علمیه خراسان
سه تن از مدیران سابق حوزه علمیه خراسان در بیانیه ای، ضمن تجلیل و تبریک نسبت به انتصابات جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند: این انتصاب بسیار مهم و راهبردی بود و بارقه امید و شعف وصف ناپذیر را در متن حوزه ایجاد کرده است.

خبرگزاری رسا، حجج الاسلام سید جعفر حسینی یگانه،  مسئول سابق دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان، علی اکبرسبزیان  مسئول سابق دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان و محمد حسن نوری ابوذری از  مسئولین سابق حوزه علمیه خراسان ، سه تن از مدیران سابق حوزه علمیه خراسان در بیانیه ای، ضمن تجلیل و تبریک نسبت به انتصابات جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند: این انتصاب  بسیار مهم و راهبردی بود و  بارقه امید  و شعف وصف ناپذیر را در متن حوزه  ایجاد کرده است.

در بخشی از این بیانیه آمده است:خدای سبحان را با تمام هستی شاکریم که بار دیگر تدبیرحکیمانه و هوشمندانه مقام عظمای ولایت را در این مقطع حساس، نسبت به حوزه علمیه خراسان شاهد بودیم.

در بخش دیگر این بیانیه تصریح شده است: با گرامیداشت یاد وخاطره مرید صدیق امام و یار و همراه  مقام معظم رهبری حضرت آیت الله واعظ طبسی (ره) و تقدیر از زحمات بیش از سه دهه آن عزیز سفرکرده ،بدینوسیله از از تاکید مقام معظّم رهبری- دام ظله- بر استقلال حوزه خراسان به عنوان دومین حوزه جهان تشیع وانتصاب شخصیت های برجسته ای از متن این حوزه کهن در شورای عالی حوزه علمیه خراسان و مدیریت آن صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: متن حکم  این انتصاب  بسیار مهم و راهبردی ٬  ضمن ایجاد بارقه امید  و شعف وصف ناپذیر در متن حوزه ، حائز نکات کلیدی است که عملیاتی شدن و  تحقق آن  گامی مهم در تبیین نقشه راه پیشرفت و پویایی حوزه علمیه خراسان می باشد.

در پایان این بیانیه آمده است: در جوار مضجع ملکوتی سلطان سریر ارتضا حضرت ابالحسن علی بن موسی الرضا المرتضی (علیه آلاف التحیه و الثناء) طول عمر با عزت و توفیقات روز افزون برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  و دوام توفیقات اعضای محترم شورای عالی را از درگاه رب عزیز ودود خواستاریم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 11