توجه به مستضعفان از اولویت های اصلی آستان قدس رضوی است

حجت‌الاسلام رئیسی

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به برنامه های خود گفت: مسئله کمک و یاری رساندن به زائران در این آستان تقویت خواهد شد.

خبرگگزاری حوزه،حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم معارفه تولیت جدید آستان قدس رضوی که در تالار اماکن متبرکه حرم رضوی برگزار شد، به حکم مقام معظم رهبری و توجه دادن معظم له به مستضعفان و محرومان اشاره و خاطر نشان کرد: مسئله کمک و یاری رساندن به زائران در این آستان تقویت خواهد شد.

وی سرفصل نخست برنامه های خود را گسترش خدمت به محرومان و مستضعفان ونیز زائرمحوری خواند و گفت: علاوه بر برنامه های این آستان برای تسهیل و رفاه حال زائران، می بایست برنامه ریزی های کشوری نسبت به خراسان رضوی با این نگاه انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با تاکید بر مرجعیت علمی مشهد مقدس در حضور عالم آل محمد(ص)، ابراز داشت: زائر محوری با این رویکرد و شانیت این مکان مقدس، می بایست در برنامه ریزی های مسئولان کشوری و استانی مد نظر باشد.

وی با بیان این که خدمت به زائران تنها در آستان قدس رضوی خلاصه نمی شود، گفت: همه فعالیت ها در پرتو این امر محقق می شود که باید نسبت به تحقق آنان تلاش کرد.

تولیت جدید آستان قدس رضوی با بیان اینکه باید قرآن در جامعه نهادینه شود، ابراز داشت: این آستان کلاس انسان سازی است  و خادمان آستان قدس می بایست با همه توان برای این امر تلاش و خدمت کنند.

وی در پایان از خدمات ۳۷ ساله آیت‌الله طبسی قدردانی کرد و آن را باقیات الصالحات و ذخیره ای برای آخرت آن مرحوم دانست و ابراز امیداری کرد که این خدمات گسترش بهتر و بیشتری داشته باشد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = 15