اخلاص آیت الله طبسی رمز موفقیت ایشان دربین مسئولین بود

آیت الله علم الهدی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: رمز موفقیت آیت الله طبسی در بین همه مسئولین نظام، اخلاص و توان بالای مدیریت ایشان بود.

خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، امروز در مراسم معارفه تولیت جدید آستان قدس رضوی،  با تسلیت ایام  فاطمیه و ارتحال آیت الله واعظ طبسی اظهارداشت: در این محیطی که شاهد فعالیت‌های ارزشمند ایشان در عرصه خدمت به بارگاه مطهر رضوی و زائران و مجاوران بودیم، هنگام قدم زدن متوجه خلأ این خادم بارگاه امام رئوف می‌شویم، با این رویکرد رمز موفقیت ایشان که در بین همه مسئولین نظام از همه بالاتر بود، اخلاص و توان بالای مدیریت ایشان بود.

این استاد حوزه تصریح کرد: رحلت آیت‌الله طبسی در ایام فاطمیه رمز و رازی داشت و آن تشییع بی‌نظیر ایشان بود که تاکنون در مشهد سابقه نداشته و مردم به پاس اخلاق و خدمات ارزشمند ایشان با تولیت فقید آستان قدس رضوی، در آن روز وداع کردند.

وی افزود: باید این نکته را مورد توجه قرار داد که سال‌ها خدمات صادقانه و خالصانه مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی در حرم مطهر رضوی ماندگار شد، با این نگرش رهبر معظم انقلاب با درایتی که داشتند، حجت‌الاسلام  رئیسی را به سمت تولیت جدید آستان قدس رضوی منصوب کردند، چرا که این نوع خصوصیت در ایشان دیده می‌شد.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: در بین مدیران نظام مدیری که چنین خصوصیتی دارد، حجت‌الاسلام رئیسی است، در بحران استان سمنان و عملیات مرصاد که در دوران امام راحل رقم خورد، ایشان با توجه به این که در سنین جوانی به سر می‌بردند، اما این بحران‌ها را مدیریت کردند، در نتیجه اخلاص ایشان هم این مهم را نشان می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از این که رهبر معظم انقلاب بنده را به این عنوان نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی منصوب کردند، کمال تشکر را دارم، در نتیجه باید گفت، وضعیت خاص در تهران من را به جایی رسانده بود که علاقه داشتم سال‌های پایانی عمرم را در جوار حرم مطهر رضوی خدمت کنم.






اخبار مرتبط

  • روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی به خود بگیرد
  • مشکلات اقتصادی؛ نتیجه روی کارآمدن افراد نالایق
  • مسؤولان وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را مدیریت کنند
  • آیت‌الله مصباح الگویی برای جامعه طلبگی و دینی است
  • خواص بی بصیرت؛ قصه پر غصه دیروز و امروز
  • آیت الله یزدی از نیروهای پا به کار انقلاب بود
  • امام رضا دین را از نابودی و اسلام را از انحراف نجات دادند
  • لزوم الگوگیری مسلمانان از سیره رسول‌الله در مبارزه با مستکبران
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    4 + 1 =