گفتمان امام(ره) و رهبر انقلاب در اولویت فعالیت‌های فرهنگی آستان قدس رضوی است

خبرگزاری فارس: گفتمان امام(ره) و رهبر انقلاب در اولویت فعالیت‌های فرهنگی آستان قدس رضوی است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: گفتمان امام و رهبری در اولویت فعالیت های فرهنگی آستان قدس رضوی است.

خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در سخنانی در جمع مدیران عامل موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی اظهار داشت: تاکنون اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف به همت این مؤسسات انجام شده است، اما آنچه فعالیت‌های ما را متمایز و انتساب آنها به آستان قدس رضوی را معنی‌دار می‌کند، تفاوت در محصول است.

وی با اشاره به فعالیت مدارس دینی مرحوم عابدزاده در مشهد مقدس در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در این مدارس دانش‌آموزان علاوه بر دروس رسمی آموزش و پرورش، آموزه‌های دینی را می‌آموختند و با توجه به فعالیت‌های پرورشی و تربیتی، خروجی آن‌ها نیز متفاوت با سایر مدارس بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: در مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی نیز باید این تفاوت محصول متناسب با گفتمان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری مشهود باشد؛ به این ترتیب ورزشکار، هنرمند، دانش‌آموز، دانشجو و فعال فرهنگی مؤسسه وابسته به آستان قدس باید نسبت به سایر مجموعه‌ها متمایز باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه‌های گوناگون فرهنگی و اجتماعی، تصریح کرد: ایشان از جایگاه رهبری و ولایت‌فقیه گفتمان‌هایی را در همه حوزه‌ها مطرح کرده‌اند که باید گفتمان قالب در جامعه ما و آهنگ حرکت نظام جمهوری اسلامی در سطح دولت، دستگاه قضایی و همه نهادهای حکومت باشد.

پیش از سخنان حجت‌الاسلام رئیسی، دبیر شورای عالی فرهنگی و مدیران عامل مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی نیز به ارائه گزارشی درباره فعالیت‌های مجموعه متبوعشان پرداختند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + 9 =