عده ای رفاه طلب در صدد تضعیف روحیه انقلابی در حوزه هستند/ اساتید انقلابی باید حمایت شوند

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا در دیدار رهبری
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: عده ای رفاه طلب و دنیا خواه، تحت تاثیر تبلیغات بیگانگان، علیه روحانیت، نظام و انقلاب سم پاشی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اکبر حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به دیدار چند روز پیش اعضای این مجمع با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهارداشت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم درخواست ملاقاتی از رهبر معظم انقلاب در سالروز تاسیس مجمع و همچنین صدور منشور روحانیت از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) داشتند که این درخواست پذیرفته شد و بعد از ۱۳ سال نمایندگان طلاب موفق به دیدار با  ایشان شدند.

وی با بیان این که در این دیدار، گزارشی از فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به رهبر انقلاب ارائه شد افزود: حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار توصیه های مهمی به حوزه و حوزویان داشتند و تاکید به انقلابی ماندن حوزه کردند، چرا که اگر حوزه از انقلابی بودن خود فاصله بگیرد؛ هویت انقلاب هم آسیب خواهد دید.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان این که قطعا مقام معظم رهبری خطراتی را احساس کرده اند که به حفظ روحیه انقلابی ماندن حوزه تاکید داشتند گفت: متاسفانه عده ای درصدد تضعیف روحیه انقلابی در حوزه هستند و این یکی  از آفت هایی است که حوزه را تهدید می کند.

وی بیان داشت: عده ای رفاه طلب و دنیا خواه تحت تاثیر تبلیغات بیگانگان، علیه روحانیت، نظام و انقلاب سم پاشی می کنند که در زمان حضرت امام (ره) نیز بودند، اما امروز تعداد این ها بیشتر شده است و گروه های و سازمان هایی در قم در این زمینه در حال فعالیت می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد بیان داشت: وظیفه مسئولین و روحانیت بیدار انقلاب این است که با این روحیه رفاه طلبگی مبارزه عملی کنند و جوانانی به حوزه جذب نمایند که از میان  خانواده های انقلاب و پایبند به ارزش های و آرمان های آن هستند باشند.

وی ادامه داد: باید اساتید انقلابی را تقویت کرد و کسانی که با انقلاب زاویه دارند از حضور آنها در مدارس علمیه به عنوان استاد جلوگیری شود تا روحیه طلاب را تضعیف نکنند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان این که اگر حوزه انقلابی تضعیف شود به جامعه نیز سرایت خواهد کرد گفت: همه باید برای عملی کردن منویات رهبری در راستای حوزه انقلابی و با نشاط تلاش کنیم خاطرنشان کرد: مجمع  یک روز بعد از ملاقات با رهبر معظم انقلاب برای عملیاتی کردن توصیه های معظم له جلسه ای با حضور نمایندگان خوشفکر و فعال تشکیل داد و مباحث خوبی در این جلسه  مطرح شد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان طلاب، پیام تشکر و تقدیر از رهبر معظم انقلاب به خاطر دیدار با ایشان و همچنین رهنمودهای راهگشایی که بیان کردند را تنظیم نمودند و در این پیام حمایت جدی و قاطبه خود را برای اجرایی نمودن از منویات ایشان با همکاری سایر مراکز حوزوی اعلام داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد خاطرنشان کرد: جلسات و نشست های کارشناسی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برای رفع کامل دغدغه های رهبر انقلاب در سال ۹۵ نیز ادامه خواهد داشت.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = 11