با حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب؛ حجت الاسلام طباطبائی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه شد

رهبر معظم انقلاب در حکمی، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل طباطبائی اشکذری را به عنوان نماینده ولی فقیه در سوریه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام دکتر سیدابوالفضل طباطبائی اشکذری، امام جمعه فریمان و عضو اتاق فکر تبلیغ خراسان در دیدار خود با مقام معظم رهبری به تاریخ هشتم اردیبهشت سال ۹۵، حکم نمایندگی ولی فقیه در کشور سوریه را از ایشان دریافت کرد.

در این دیدار رهبر معظم انقلاب با اعطای حکم نمایندگی ولی فقیه برای وی دعای خیر و آرزوی توفیقات روز افزون داشته است.

حجت الاسلام طباطبائی متولد ۱۳۴۷ در بابلسر می باشد که دروس حوزه را در مازندران زیر نظر آیت الله باکویی آغاز کرده است و در ادامه در سال ۱۳۶۷ به قم عزیمت کرده و از کرسی دروس علمای آن بلاد بهره برده و درس خارج خود را زیر نظرآیت الله مکارم شیرازی و ایت الله وحید خراسانی به پایان رسانده است.

امام جمعه فریمان، همزمان با عضویت در اتاق فکر تبلیغ خراسان و عضو هیأت علمی مؤسسات علمی پژوهشی است و در کنار ریاست مدرسه علمیه شهید مطهری فریمان، رییس هیأت مدیره مدرسه علمیه نرجس فریمان هم می باشد.

این روحانی فرهیخته و پرکار در حال حاضر جدا از تدریس دروس سطح عالی حوزه علمیه به تدریس خارج فقه نیز مشغول می باشد و در کنار آن از تدریس در دانشگاه غافل نمانده و در حدود بیش از ۳۵ اثر از وی در موضوعات مختلف علمی و حدیثی  به چاپ رسیده و آثاری دیگر در مرحله انتشار و یا در دست اقدام دارد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 7