رئیس مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد: طلبه موفق حاصل تلاش استاد است/ علم بدون حلم فایده ای ندارد

محمد حسین مهدوی مهر
حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر، طلبه موفق را حاصل تلاش استاد خواند و گفت: علم بدون حلم فایده ای ندارد و اگر نتوانیم دانش آموخته ای تربیت کنیم که قدرت کنترل خود در بحران ها را داشته باشد، نتیجه ای به دست نیاورده ایم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی مهر، روز گذشته در اجلاس سالانه اساتید مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد، در اردوگاه ثامن الحجج(ع)، گفت: علم بدون حلم فایده ای ندارد و اگر نتوانیم دانش آموخته ای تربیت کنیم که قدرت کنترل خود در بحران ها را نداشته باشد، نتیجه ای به دست نیاورده ایم.

رئیس مجتمع آموزش عالی المصطفی مشهد با بیان اینکه تربیت طلبه موفق حاصل تلاش استاد است و به همین علت باید برای این امر که طلبه مشکل یا لغزشی نداشته باشد، تدبیر کرد، افزود: باید در زمینه مسائل و مبانی مانند احساس رقابت ناسالم، حسادت های ریشه دار و شئونی که مردم را نسبت به حوزه علمیه بدبین می کند، این تدبیر به صورتی ویژه مدنظر باشد.

وی تصریح کرد: المصطفی مانند یک خانواده است و به همین علت اساتید آن باید خود را دلسوز دانش آموختگان بدانند و اگر این گونه باشد، خیلی از مشکل ها حل می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی مهر در پایان خواستار تقویت همکاری های علمی و پژوهشی اساتید شد و گفت: اننتظار می رود اساتید در عرصه مقاله نویسی و پژوهش همکاری و فعالیت بیشتری داشته باشند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + 6 =