فراخوان همایش اخلاق در سنت و سیره امام رضا(ع) اعلام شد

گروه دانشگاه: دبیر اجرایی همایش اخلاق در سنت و سیره امام رضا(ع) از اعلام فراخوان این همایش که آبان‌‌ماه در دانشگاه علامه برگزار می‌شود، خبر داد.

یوسف اسکندری، دبیر اجرایی همایش اخلاق در سنت و سیره امام رضا(ع) در گفت‌وگو باخبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، اظهار کرد: فراخوان این همایش در مرحله اول چند روزی است که به تمام دانشگاه‌های دولتی ارسال شده است. در مراحل دیگر فهرست دانشگاه‌های غیر دولتی آماده شده و به آن‌ها نیز ارسال می‌شود.

وی افزود: این همایش در محورهای مبانی اخلاق، اخلاق بندگی، اخلاق فردی، اخلاق اجتماعی، اخلاق هنجاری و عملی کاربردی، تربیت اخلاقی و اخلاق تطبیقی برگزار می‌شود.

اسکندری بیان کرد: فرصت ارسال چکیده مقالات تا آخر تیرماه تعیین شده است، پایان شهریورماه نیز آخرین مهلت ارسال اصل مقالات است. کار داوری مقالات نیز ان‌شاءالله تا ۱۵ مهرماه انجام می‌شود. قرار است همایش در آبان‌ماه ۹۵ در دانشگاه علامه با حضور تمامی دانشگاه‌هایی که ارسال مقاله داشته‌اند برگزار شود.

دبیر اجرایی همایش اخلاق در سنت و سیره امام رضا(ع) عنوان کرد: این همایش با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به‌منظور شرکت در این همایش می‌توانند به دبیرخانه همایش به نشانی خیابان کریم‌ خان زند، خیابان شهید عضدی شمالی (آبان شمالی)، ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، طبقه پنجم مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۹۲۳۲۲۵ تماس بگیرند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = 15