تصویب تشکیل سه کارگروه در کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی خبرگان

در راستای تحقق فرمایش رهبر انقلاب صورت گرفت؛
دومین جلسه کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی مجلس خبرگان رهبری تشکیل و اهم مباحث داخلی و منطقه ای از جمله موضوع آسیب های فضای مجازی، عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از مجلس خبرگان به بحث گذاشته شد.

خبرگزاری رسا، دومین جلسه کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی مجلس خبرگان رهبری، تشکیل گردید. در این جلسه که حدود ۴ ساعت به طول انجامید و همه اعضاء، حضور داشتند موضوع تشکیل کمیته های فرعی این کمیسیون و نیز اهم مباحث داخلی و منطقه ای از جمله موضوع آسیب های فضای مجازی، عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از مجلس خبرگان به بحث گذاشته شد.

در این جلسه همچنین مصوب شد پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مطالبه گری مجلس خبرگان، سه کارگروه ویژه متشکل از اعضای کمیسیون وبا محوریت مباحث اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، تشکیل شود تا با رصد موضوعات مرتبط و طرح در جلسات کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی و نیز اجلاس رسمی مجلس خبرگان، از مسؤولان ذیربط دعوت به عمل آورده و راه حل های مناسب را جهت پیگیری مشکلات جاری کشور و رفع کاستی ها ارائه نمایند.

کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی مجلس خبرگان رهبری که ۱۱ عضو دارد یکی از مهم ترین کمیسیونها و به منزله اتاق فکر این مجلس است و ریاست آن بر عهده حجت الاسلام و المسلمین عبدالمحمود عبداللهی می باشد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 8