حوزه های علمیه بالنده شده اند/ طلاب به وظیفه خود در مقابل امام زمان(عج) عمل کنند 

IMAGE635042884771718750
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بر لزوم توجه به وظیفه و عمل به وظیفه نوکری و سربازی امام زمان(عج) توسط طلاب تاکید کردند.

خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی صبح امروز در مراسم اختتامیه مسابقات علمی حوزه های علمیه در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد گفتند: علما و طلاب در راه تعالی اسلام و مسلمانان گام بر می دارند.

ایشان افزودند: مسایلی که آیت الله اعرافی در این مجلس ارایه کرد، تذکرات بسیار مفیدی است که اگر طلاب به همین نکات توجه کنند، قطعا روز به روز بر عظمت حوزه های علمیه افزوده می شود.

معظم له بیان کردند: طلاب باید سعی کنند در همه عرصه ها به وظیفه خود در مقابل امام زمان(عج) به خوبی عمل کنند؛ همه ما باید بتوانیم با توان و قدرت خود وظیفه خود در این زمانه خاص انجام دهیم.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی تصریح کردند: علما و اساتید و طلاب همگی در یک صف سربازی حضور دارند که باید هر یک به وظیفه ای که به دوش می کشند به درستی عمل کنند.

ایشان افزودند: اگر طلاب جوان به نصایح مراجع و عظام و اساتید خود توجه کنند، می توانند به قله های علم برسند و می توانند به توفیقات عالی در رشته های مختلف دست یابند.

معظم له بیان کردند: اوضاع دنیا از ۵۰ سال پیش تغییرات گسترده ای داشته و تمدن دنیا تغییر کرده است؛ طلاب باید با علم آموزی و عمل صحیح مسئولیت خود را در این دنیا به خوبی دانسته و به آن عمل کنند.

حضرت آیت الله  صافی گلپایگانی تصریح کردند: حوزه های علمیه ما بالنده تر شده است و امیدواریم که روز به روز بر برکت و قدرت و قوت حرکت آنها افزوده شود؛ امام زمان(عج) از ما طلاب انتظارات وسیعی دارند؛ طلاب باید بدانند که وظیفه ما خدمت به ایشان است و باید این خدمت را به نحو احسن انجام دهند.

 






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 6 =