روحانی آمر به معروف :ضاربان در برابر چشمان همسر و فرزندانم با قمه به سر و گردنم ضربه می‌زدند

خبرگزاری فارس: ضاربان فحش حددار به من دادند و با قمه به سر و گردنم ضربه می‌زدند

روحانی آمر به معروف که شب گذشته مورد حمله ۳ ضارب قرار گرفت عنوان کرد: ضاربان فحش حد دار به من داده و با قمه به سر و گردنم ضربه زدند.

 حجت الاسلام اخروی روحانی آمر به معروفی که جمعه شب گذشته در جنوب غرب تهران حوالی پارک ولیعصر مورد حمله سه فرد شرور قرار گرفت در گفت‌وگو با فارس با تشریح نحوه حمله ضاربان گفت: من شب گذشته از مسجد به سمت خانه در حرکت بودم.

وی گفت: قرار بود خواهرزاده خود را از مراسمی که در مسجد برگزار شده بود به خانه‌شان برسانم و غیر از خواهرزاده‌ام زن و بچه ام نیز در ماشین حضور داشتند.

وی گفت: وارد خیابان طیب شدم و دیدم دو نفر مرد برای یک زن مزاحمت ایجاد کرده‌اند و برای آنکه به آن زن کمک کنم ماشین را متوقف کردم و از خودرو پیاده شدم.

اخروی افزود: در آن زمان دو فرد مزاحم شروع به فحاشی کردند و ناسزایی گفتند که شامل حد بود و به ناسزای حددار معروف است که به آنها با تعجب گفتم آیا به من فحش می‌دهید که با کمال تعجب به سمت من حمله کردند و در این زمان فحش‌های بیشتری هم می‌دادند.

این روحانی مضروب شده ادامه داد: در این حین با هر دو نفر این افراد درگیر شدم و سعی می‌کردم که متوجه شدم یکی از ضاربان قمه ای از کمر خود درآورده و قصد دارد با قمه به من حمله کند که من به دستش ضربه‌ای زدم و قمه از دستش افتاد.

وی افزود: در این زمان بود که نفر سومی به این افارد اضافه شد و قمه را از روی زمین برداشت و ضربه ای به من زد که ناگهان متوجه شدم یک چیز تیزی به سرم می‌خورد و دیدم خون روی ماشینم ریخت و تازه متوجه شدم که یکی از این ضاربان دارد با قمه مرا می‌زند.

اخروی گفت: داشتم از دست این افراد فرار می‌کردم که یکی از اینها قمه را به سمت من پرت کرد که خدا رو شکر چون به زمین خوردم قمه فقط به پشت گردنم خورد.

این روحانی افزود: قبل از اینکه از زمین بلند شوم هر سه نفر روی من افتادند و شروع به زدن من کردند و بیش از ۲۵ ضربه به سر و گردن من زدند.

وی گفت: مجموع ضرباتی که این افراد به من زدند باعث شد تا سر و گردنم ۱۵ بخیه بخورد و البته بخشی از صورتم هم مجروح شد.

انتهای پیام/






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 2 = 8