شیعه انگلیسی به منزله دین جدای از سیاست است/ عدم توجه به جامعیت اسلام در تشیع لندنی

مدیر مدارس علمیه حضرت مهدی(ع) گفت: شیعه انگلیسی عدم توجه به جامعیت دین اسلام دارد و می خواهند بگویند که دین با سیاست کاری ندارد و این دو مقوله جدا از هم هستند.

خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجید نظافت یزدی، مدیر مدارس علمیه حضرت مهدی(ع) در همایش طلایه داران هدایت، ویژه اعزام مبلغان دهه آخر صفر ظهر امروز ۲۸ آبان در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مبلغان در امر تبلیغ باید معرفت، اخلاق و آداب و احکام و بصیرت را مدنظر داشته باشند.

نیاز به تحکیم عقاید و باورها وجود دارد

وی با بیان اینکه از آنجا که نیازهای مردم متفاوت است، اظهار کرد: در حال حاضر نیاز به تحکیم عقاید و باورها وجود دارد که باید مرور شوند و از طرفی نیازهای فکری باید قوی شوند چرا که بی اخلاقی ها آرام آرام مردم را از سیدالشهدا جدا می کند.

حجت الاسلام نظافت اظهار کرد: امروز راهبرد دشمن برای تضعیف عقاید شهوت و شبهه افکنی است چرا که شهوت سبب بهم ریختن روان و شبهات باعت از هم گسیختگی فکر مردم می شود.

وی با بیان اینکه در شرایط حاضر ماهواره ها از این دو راه استفاده می کنند، ادامه داد: گفتن احکام به صورت سنتی چندان کارساز نیست و بایستی مردم را تحریک کرد که خودشان اهل خواندن رساله شوند و نباید مناسک دینی به صورت اشتباه برگزار شود.

مدیر مدارس علمیه حضرت مهدی(ع) افزود: امروز تلاش دشمن اینست که در قاب هیأت و مسائل مذهبی به اهداف خودش برسد و ترویج جریان شیعه انگلیسی هم در همین راستا است.

ویژگیهای شیعه انگلیسی

وی درادامه به بیان ویژگیهای شیعه انگلیسی پرداخت و گفت: شیعه انگلیسی عدم توجه به جامعیت دین اسلام دارد و می خواهند بگویند که دین با سیاست کاری ندارد و این دو مقوله جدا از هم هستند.

مدیر مدارس علمیه حضرت مهدی(ع) قشری گرایی و در سطح نگه داشتن را از دیگر ویژگیهای آنان دانست و اظهار کرد:اسلام سطح و عمق دارد و اینها تلاش می کنند که اسلام را در سطح نگه دارند و به همین دلیل تأکید بر شعائر حسینی مانند نام، پرچم، سینه زنی و قمه زنی دارند  و می خواهند دین را به ظواهر متوجه کنند و این درحالی است که اسلام ناب توجه به معرفت دارد.

شیعه انگلیسی با اسرائیل و آمریکا کاری ندارد   

وی افزود: عوض کردن دشمن از دیگر ویژگی شیعه انگلیسی است که با اسرائیل و آمریکا کاری ندارد و دشمن اصلی را عوض می کنند و بیشتر از شیاطین جن می گویند و با شیاطین انس کاری ندارند.

حجت الاسلام نظافت در ادامه بیان ویژگی های تشیع انگلیسی گفت: آنها می خواهند اسلام و اهل بیت(ع) را در بین یهودیان و مسیحیان هم منزوی کنند و با ترویج فحش سعی می کنند اهل بیت(ع) را در انزوا قرار دهند و این درحالی است که انقلاب اسلامی تشیع را گسترش داده است.

نباید اهل سنت از معارف اهل بیت(ع) محروم شوند / کسانی که سنی ستیزی را تجویز می کنند باعث سبب داعش می شوند

وی با بیان اینکه ما هفته وحدت اعلام کردیم و اینها هفته برائت را اعلام کردند، اظهار کرد: این درحالی است که برائت باید از دشمن باشد و نباید اهل سنت از معارف اهل بیت(ع) محروم شوند.

حجت الاسلام نظافت ادامه داد: کسانی که سنی ستیزی را تجویز می کنند باعث جذب داعش می شوند و شیعه انگلیسی به داعش کمک می کند تا یارگیری کند و نفرت از شیعه را در دل اهل سنت ترویج می کند.

وی افزود: اینها بی توجه به مبارزه با استکبار هستند و کارشان تحریک احساسات مذهبی است و شیعه انگلیسی ریشه وهابی دارد و می خواهند خط مبارزه را تضعیف کنند.

مدیر مدارس علمیه حضرت مهدی(ع) تصریح کرد: آنا اسلام تاریخی را ترویج می کنند که فقط بگویند لعنت بر شمر و بر شمر زمانه تأکید نمی کند و زیارت عاشورا را بدون محتوا می خواهند.

اسلام رفاه هدف شیعه انگلیسی

وی با بیان اینکه نادان به دشمن تاریخی توجه می کند، اظهار کرد: آنها به دشمن زنده امام حسین(ع) توجه ندارند چرا که برایش هزینه دارد وبه دنبال اسلام رفاه هستند و این درحالی است که اسلام ناب می گوید آدمها نباید در تاریخ بمانند.

حجت الاسلام نظافت ادامه داد: همه اهل بیت(ع) به پیکره دنیای اسلام توجه دارند و ما وقتی می توانیم شیعه را حفظ کنیم که به پیکره دنیای اسلام توجه کنیم چرا که قرآن هم تأکید بر حفظ پیکره اسلام دارد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 8