آیت‌الله علم‌الهدی طی پیامی از مردم مشهد مقدس تشکر کردند

 

خبرگزاری فارس: آیت‌الله علم‌الهدی طی پیامی از مردم مشهد مقدس تشکر کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی در پیامی از میزبانی پرشور مردم مشهد تشکر کرد.

 پس از پایان ایام شهادت امام رضا(ع) آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی در پیامی از میزبانی پرشور مردم مشهد تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است: امسال دهه آخر صفر در شهر امام هشتم رنگ و بوی دیگری داشت و حضور زلال امواج مواج مردم خداجو و محبان اهل‌بیت(ع) در استقبال و اکرام زائران ثامن‌الحجج جلوه خاصی پیدا کرد.

ابتهاج مخلصانه و شورونشاط مؤمنانه‌ای که ابراز ارادت به ساحت ولی‌نعمتمان از طریق خدمت به زائران باصفا و پر امید آستان رضوی بروز کرد در منظر نافذ مقام معظم رهبری که حضور پربرکتشان را در این شهر شاهد بودیم، اگر نگوییم بی‌سابقه حتماً کم‌نظیر و به‌یادماندنی بود و به نقطه عطفی در حیات اجتماعی پایتخت معنوی ایران اسلامی تبدیل شد.

بیش از هفتاد هزار نفر از مجاوران در سامانه‌های رسمی برای پذیرایی داوطلبانه از زوار حرم رضوی اعلام آمادگی کردند و حضور پرنشاط و فعال همه اقشار از زن و مرد از کودکان و نوجوانان گرفته تا جوانان و میان‌سالان و سالمندان از کارگر و روحانی و کارمند گرفته تا پزشک و پیشه‌ور و صنعتگر و همه و همه جلوه‌های زیبایی از عشق و ارادت به اهل‌بیت (ع) و پیروان و محبان آن‌ها ایجاد کرد.

آستان قدس رضوی امسال در همه عرصه‌های فرهنگی و خدماتی پیش تاز بود و این اهتمام آیت‌الله رئیسی تولیت محترم و خدام با اخلاص آن آستان رفیع در تغییر شیب خدمت‌رسانی به مستمندان و زائران پیاده موجب امتنان همه عاشقان حضرتش است.

امید است که این امواج زلال مردمی و این جریان پرشور و پرنشاط اجتماعی و این طراوت معنوی در همه ساحات حیات فردی و اجتماعی مجاوران و زائران مشهدالرضا امتداد یابد و به‌مثابه سرمایه‌ای برای حرکت به‌سوی جامعه آرمانی اسلامی و انقلابی به کار گرفته شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 4