آیت الله سیدان : کارهای انجام شده در این مدت (۷سال) در اتاق فکر تبلیغ خراسان بسیار عظیم ،لازم و ضروریست.

SAM_0291
دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان با اشاره به حضور اعضای هیأت امنای اتاق فکر در بیت آیت الله سیدان، دیدار و گفت و گو با وی را ارزشمند توصیف کرد و از توصیه وی نسبت به فعالیت های اتاق فکر تبلیغ خبر داد.

حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: در ادامه سلسله دیدارها با علمای شهر، شب گذشته اعضای هیئت امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان در بیت آیت الله سید جعفر سیدان از علما و استادان سطح عالی حوزه حضور یافته و در این دیدار از بیانات ایشان بهرمند شدند.

دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان به نقل از آیت الله سیدان خطاب به هیأت امنای اتاق فکر تبلیغ گفت: این مجموعه از دو جهت اهمیت دارد یکی از جهت امر تفکر، چرا که در روایات داریم «الفکر امام العقل» و این تفکر هم در امور شخصی و هم در امور اجتماعی مهم است.

وی افزود: تفکر در امور اجتماعی مهم تراست و ایجاد مرکزی برای تفکر در امور به خصوص در امور جامعه اسلامی، بسیار ارزشمند است و این امر را عقل و شرع و وحی تایید می کند.

حجت الاسلام مشیری در ادامه به واکنش آیت الله سیدان نسبت به گزارش عملکرد اتاق فکر تبلیغ خراسان اشاره کرد که وی ضمن تقدیر بیان داشت: اقدامات اتاق فکر در عرصه امر به معروف، که خود امر به معروف یک اقیانوس عظیم است، نسبت به تمام کارهای خیر ارزشمند است و قطعا خداوند متعال یاری می‌کند «ان تنصروا الله ینصرکم»

وی در ادامه کارهای انجام شده در این مدت ۷سال  را در اتاق فکر تبلیغ خراسان بسیار عظیم دانست و ضمن تایید لزوم و ضرورت آن، انجام آن در تمام کشور را مفید دانست.

دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان از توصیه آیت الله سیدان نسبت به مجموعه اتاق فکر تبلیغ خراسان و فعالیت های آن خبر داد که وی پیشبرد کار و فعالیت های تبلیغی را در سه بخش حلال و حرام و مسائل دین مردم، تعامل حوزه و روحانیت با مسؤولان در راستای خدمت به مردم و نیز مقابله جدی با شبهاتی که علیه اسلام و تشیع صادر می شود را بسیار مهم و ضروری دانسته و گفت: باید در بحث شبهه کار کنید چرا که در برخی موارد جواب شبهه باز سبب شبهه ای دیگر می شود بنابراین لازم است اتاق فکر تبلیغ خراسان در این راستا قدم بردارد و فعالیت کند.

گفتنی است پیش از این اعضای اتاق فکر تبلیغ خراسان با آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی نیز دیدار و گفت و گو داشتند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 6 = 8