پرهیز از موازی‌کاری رسالت امروز دستگاه های دینی و فرهنگی

حجت الاسلام محمد هادی مشیری استاد حوزه و دانشگاه ، دبیر و عضو هیئت امناءاتاق فکر تبلیغ و مشاور خانواده

حجت الاسلام محمد هادی مشیری استاد حوزه و دانشگاه ، دبیر و عضو هیئت امناءاتاق فکر تبلیغ و مشاور خانواده

حجت الاسلام محمد هادی مشیری  دبیر و عضو هیئت امناءاتاق فکر تبلیغ  با تأکید بر این که دستگاه های دینی و فرهنگی باید با وحدت و بدون موازی کاری برای مقابله با حرکت های خزنده و خطرناک فرقه های انحرافی تلاش کنند، بیان داشت: متأسفانه  فرقه های منحرف  موجب فریب جوانان و نوجوانان ما شده اند ولداائمه جماعات و مبلغان رسالت سنگینی در ترویج مبانی دینی در جامعه بر عهده دارند……حجت الاسلام محمد هادی مشیری  دبیر و عضو هیئت امناءاتاق فکر تبلیغ  با تأکید بر این که دستگاه های دینی و فرهنگی باید با وحدت و بدون موازی کاری برای مقابله با حرکت های خزنده و خطرناک فرقه های انحرافی تلاش کنند، بیان داشت: متأسفانه  فرقه های منحرف  موجب فریب جوانان و نوجوانان ما شده اند ولداائمه جماعات و مبلغان رسالت سنگینی در ترویج مبانی دینی در جامعه بر عهده دارند.

 دبیر و عضو هیئت امناءاتاق فکر تبلیغ   گفت: شرایط امروز به گونه ای است که نیازمند رویکرد جدیدی در عرصه تبلیغ دین هستیم.

ضرورت بروزرسانی ابزار تبلیغ دین در شرایط کنونی

وی با بیان این که امروز دشمنان با ابزارهای مختلفی به جنگ با اسلام و مبانی دینی ما آمده اند، افزود: ما نیز برای مقابله با تهدید های فرهنگی دشمنان باید از شیوه های جدید استفاده کنیم. امروز که هزاران شبکه ماهواره ای شبانه روزی برای تضعیف مبانی دینی ما بسیج شده اند، نباید در برابر این هجمه های سازمان یافته دشمنان منفعلانه عمل کنیم بلکه باید با شیوه های مناسب پاسخ متقابل به توطئه های آنها بدهیم.

باید با ترویج صحیح و اثرگذار دین عرصه را به روی توطئه افکنان تنگ کنیم

حجت الاسلام محمد هادی مشیری  دبیر و عضو هیئت امناءاتاق فکر تبلیغ  با تأکید بر این که مستکبران عالم برای ضربه زدن به دین و ارزش های اسلامی حتی لحظه ای نیز بیکار نمی نشینند، تصریح کرد: آنها از هر فرصتی برای خدشه دار کردن اسلام ناب شیعی استفاده می کنند چون گسترش فرهنگ ناب شیعی در جهان همچون تیری بر قلب دشمنان است و متاسفانه دشمنان ابزار های متعددی برای ضربه زدن به اسلام در اختیار دارند که باید با ترویج صحیح و اثرگذار دین عرصه را به روی توطئه افکنان تنگ کنیم.

ضرورت تقویت ارتباط مبلغان با مردم و پاسخگویی به شبهات

حجت الاسلام محمد هادی مشیری  دبیر و عضو هیئت امناءاتاق فکر تبلیغ ، تبلیغ در شرایط کنونی را سخت و حساس توصیف کرد و با بیان این که دشمن مبانی غلط و انحرافی خود را امروز وارد فضای خانواده های ایرانی کرده ، بیان داشت: این وضعیت تلاش مضاعف مبلغان دینی را می طلبد تا با ارتباط مستمر با عموم جامعه نسبت به توطئه‌های دشمنان روشنگری کنند.

مشیری با بیان این که روحانیت در تاریخ اسلام همواره رسالت روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه را عهده دارد بوده است، ادامه داد: امروز نیز این رسالت با شدت بیشتری باید تداوم یابد.

هویت زدایی نسل جوان هدف دشمنان

حجت الاسلام محمد هادی مشیری  با تاکیدبر اینکه امروز دشمن افکار و هویت دینی نسل جوان ما را نشانه گرفته است، خاطرنشان کرد: آنها با ترویج شیطان پرستی، عرفان های انحرافی و گسترش فرقه های منحرف نسل جوان کشورمان را فریب می دهند.

پرهیز از موازی کاری و وحدت رویه رسالت امروز دستگاه های دینی و فرهنگی

وی گفت :دستگاه های دینی و فرهنگی باید با وحدت و بدون موازی کاری برای مقابله با حرکت های خزنده و خطرناک فرقه های انحرافی تلاش کنند،و متأسفانه این فرقه های منحرف با نمادهای پر زرق و برق سبب فریب جوانان و نوجوانان ما شده اند.

ناآگاهی مهم ترین عامل گرایش به سوی عرفان های انحرافی

حجت الاسلام محمد هادی مشیری  با تاکیدبر اینکه مردم باید نسبت به اهداف و برنامه های خطرناک این فرقه های انحرافی آگاهی لازم را داشته باشند، تصریح کرد: یکی از مهم ترین عوامل سوق پیدا کردن برخی  به عرفان های انحرافی عدم آگاهی مناسب از اهداف این فرقه ها و دوری از عرفان اصیل اسلامی است.

ضرورت پیوند عمیق مردم با روحانیت

حجت الاسلام محمد هادی مشیری  با تاکیدبر اینکه روحانیت امین مردم و پایگاه امنی برای طرح مشکلات عموم جامعه است  تصریح کرد: در تاریخ مردم همواره مشکلات و گرفتاری های خود را به راحتی با روحانیت مطرح می کردند که این نشان دهنده عمق پیوند مردم با روحانیت است.

 






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = 8