امسال باید فجر فاطمی داشته باشیم

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به همزمانی برنامه های دهه فجر با ایام فاطمیه گفت: در این ایام برپایی جشن درست نیست و امسال باید فجر فاطمی داشته باشیم و برنامه های این ایام رنگ و بوی فاطمی داشته باشد.

آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ظهر امروز ۲۲ دی در نشست دیدار ستاد بزرگداشت برنامه های دهه فجر در دفتر امام جمعه مشهد گفت: در حال حاضر ما با سه نسل مواجه هستیم که دو نسل از آنها جریان انقلاب را با روایت تصویر و صدا می شناسند.

وی با بیان این که از آنجا که نسل دوم و سوم پیروزی انقلاب را ندیده اند باید این نسل را وابسته به انقلاب کرد، اظهارکرد: اگر این جریان وابستگی درباره نسل های دوم و سوم صورت نگیرد در واقع ما در جریان استمرار انقلاب موفق نیستیم و شکست خواهیم خورد.

امام جمعه مشهد افزود: برای اینکه به این نسل ها تبیین شود که این انقلاب با همه مشکلاتی که وجود دارد بازهم بهترین است باید به تبیین اصول و ارزشهای انقلابی در این راستا بپردازیم که اگر اینگونه فعالیت شود، موفق هستیم.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه برای برگزاری برنامه های فرهنگی در دهه فجر بایستی این برنامه با چاشنی وابستگی و عشق به اهل بیت(ع) آمیخته باشد، اظهارکرد: چرا که این انقلاب برخاسته ها از محبت و مودت  به ائمه اطهار(ع) است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: به جای اینکه به برنامه های دیکته شده هر ساله اکتفا کنیم بهتر آن است که روی وابستگی مردم و جوانان به انقلاب کار شود چرا که این وابستگی زمینه ساز ادامه حیات این انقلاب است که اگر این وابستگی گرفته شود انقلاب ما با کوچک ترین تهاجم دشمن از دست می رود.

وی در ادامه با بیان این که در همین راستا بهتر است کارگروه هایی تشکیل شود، تصریح کرد: این کارگروه ها موظف می شوند که برنامه های کمیته های ستاد دهه فجر را بررسی کرده و نقاط قوت و ضعف را شناسایی و نقاط ضعف را برطرف سازند.

امام جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همزمانی برنامه های دهه فجر با ایام فاطمیه گفت: در این ایام برپایی جشن درست نیست و امسال باید فجر فاطمی داشته باشیم و برنامه های این ایام رنگ و بوی فاطمی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با انتقاد از برگزاری جشنواره موسیقی فجر و حضور نامناسب هنرمندان و هنرپیشه ها در این جشنواره گفت: بهتر است در این ایام مراقبت شود که این جشنواره حاوی پیام های ضد ارزشی برای دیگر کشورها و رسانه ها نباشد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: نقطه تهاجمی دشمن اصول ارزشی و انقلابی است و این جشنواره موسیقی فجر این بهانه را به دست دشمن می دهد که با تبلیغات روی حضورچهره های هنرمندانی که با ارزشها فاصله دارند از این فرصت بهره برداری کند.






اخبار مرتبط

  • روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی به خود بگیرد
  • مشکلات اقتصادی؛ نتیجه روی کارآمدن افراد نالایق
  • مسؤولان وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را مدیریت کنند
  • آیت‌الله مصباح الگویی برای جامعه طلبگی و دینی است
  • خواص بی بصیرت؛ قصه پر غصه دیروز و امروز
  • آیت الله یزدی از نیروهای پا به کار انقلاب بود
  • امام رضا دین را از نابودی و اسلام را از انحراف نجات دادند
  • لزوم الگوگیری مسلمانان از سیره رسول‌الله در مبارزه با مستکبران
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    7 + = 11