همه باید حول محور رهبری برای تعالی نظام اسلامی بکوشند

 
حضرت آیت الله علوی گرگانی همگان را به حفظ و تقویت وحدت در جامعه حول محور ولایت فقیه فراخواند و تاکید کرد که رمز موفقیت نظام اسلامی در برهه های مختلف حفظ انسجام بوده است.

پیش از ظهر امروز جمعی از شواری مرکزی ائمه جماعات سپاه و بسیج کل کشور در بیت حضرت آیت الله علوی گرگانی با وی دیدار کردند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم گفت: اشکالات در جامعه زیاد است و مهم ترین آن فاصله زیاد گروه ها و تشکل هاست؛ این تشکل ها و گروه ها ارتباط آنچنانی ندارند قهرا اگر جامعه این طور باشد نتیجه ای نخواهیم گرفت، بویژه در مواقع حساس که نیاز است.

وی در ادامه افزود: بهترین محوریت برای این ارتباط امام جماعت است؛ امام جماعتی که خود را مسؤول و برنامه ریز بداند؛ قابلیت مدیریت در امام جماعت است شخصی که فعال و دلسوز باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: اگر روحانیت دلسوز، مردم دار و مردمی باشد خیلی از مسائل برطرف می شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تاکید بر حفظ و تقویت وحدت در جامعه ابراز داشت: رمز موفقیت بنیانگذار انقلاب وحدت بود و مردم نیز در این زمینه کوتاهی ندارند.

وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر حفظ وحدت در جامعه تاکید داشته و دارند؛ بنابراین همه باید حول محور رهبری انسجام خود را حفظ و برای تعالی نظام اسلامی تلاش کنیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + 5 =