فضای مجازی به پالایش و اصلاح نیاز دارد

 
حضرت آیت الله علوی گرگانی بر لزوم اصلاح و پالایش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تاکید و از وضع کنونی این فضاها شدیدا ابراز نگرانی کرد.

حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان سازمان بسیج مستضعفین کل کشور، بسیج را شجره طیبه ای دانست که آثار و برکات بسیاری برای نظام اسلامی و کشور دارد.

وی در ادامه یکی از وظایف مهم در جامعه اسلامی را احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: تشکیل این گروه در قالب امر به معروف و نهی از منکر کار پسندیده‌ای است به شرط اینکه با عمل باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی یادآورشد: خدای متعال در قرآن می فرماید کسانی که می خواهند راهنمای مردم باشند باید به گونه ای عمل کنند که مردم با دیدن شان به خدا و حق نزدیک شوند.

استاد برجسته خارج حوزه علمیه قم در ادامه اشاره کرد: بهترین راه و عامل موفقیت اهل بیت(ع) عمل کردن و با مردم بودن است که این سبک ائمه معصومین باید برای مردم الگو باشد.

وی در ادامه با ابراز نگرانی از وضعیت فضای مجازی، افزود: در زمینه فضای مجازی و شبکه های باید توجه به امر به معروف و نهی از منکر داشت.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اصلاح فضای مجازی را یک امر فوق العاده مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از عواملی که کانون جامعه و خانواده را به سوی فساد و پلیدی می کشاند همین فضاهای مجازی است، به همین دلیل عنایت ویژه و تلاش بیشتر باید انجام شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 8