سرزمین ناپاک جز با قیام، مقاومت و شهادت طیب و طاهر نمی‌شود/بدون شک پیروزی با شماست

 
حضرت ‌آیت الله جوادی آملی تأکید کرد: همان گونه که انقلاب اسلامی ایران را به رهبری امام خمینی(ره) حفظ کرد؛ طبق آنچه در زیارت وارث می خوانیم سرزمین ناپاک، جز با قیام، مقاومت و شهادت به سرزمین طیب و طاهر تبدیل نمی‌شود.

جمعی از روحانیون بحرینی با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار کردند.

در این دیدار حضرت آیت الله جوادی آملی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بحرینی و آرزوی موفقیت برای مردم بحرین بیان داشت: ما ادامه دهنده راه مولا و مقتدایمان حسین بن علی(ع) هستیم، این جمله «و بذل مهجته فیک لیستنقذ عبادک من الجهاله و حیره الضلاله» اختصاصی به مولایمان حسین بن علی(ع) ندارد و ما باید ادامه دهنده راه اهل بیت و معصومین(ع) باشیم.

وی گفت: خداوند در این راه به ما یاری می‌رساند و حافظ ما می‌باشد، همان گونه که انقلاب اسلامی ایران را به رهبری امام خمینی(ره) حفظ کرد؛ طبق آنچه در زیارت وارث می خوانیم سرزمین ناپاک، جز با قیام، مقاومت و شهادت به سرزمین طیب و طاهر تبدیل نمی‌شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید اگر شما یک حسنه داشته باشید من ده برابر می‌کنم، بنابراین هر کسی یک قدم به طرف خدا بردارد، خدا قدم او را ده برابر پاداش خواهد داد، لذا اگر ما دین او را یاری کنیم، خداوند ده برابر ما را یاری خواهد کرد، در نتیجه بدون شک پیروزی با شماست که دین خدا را یاری می کنید.

حضرت آیت الله جوادی آملی تاکید کرد: انسان اگر از مرگ می‌ترسد برای این است که فکر می‌کند با مرگ، نابود می‌شود اما خداوند می‌فرماید انسان مرگ را می‌میراند و هضم می‌کند؛ کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَه الْمَوْتِ، در نتیجه اگر ما مرگ را می‌میرانیم و هراسی از مرگ نداریم، پس از جهاد و شهادت هم بیمناک نیستیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + 7 =