عضو هیات امنای اتاق تبلیغ خراسان: فضای مجازی یکی از ابزارهای دشمن برای دور کردن جوانان از مساجد است

حجت الاسلام دهشت شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را یکی از ابزارهای دشمن برای فاصله انداختن جوانان با مساجد دانست و گفت: فضای مجازی مدام در حال ایجاد شبهات دینی در بین جوانان است و اگر مساجد نتوانند جوانان را پویا کنند آنها در مقابل هجوم شبهات با مشکلات اعتقادی برخورد خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مرتضی دهشت، عضو اتاق تبلیغ خراسان شب گذشته در همایش منطقه ای هیئات امناء مساجد شهر مشهد که با حضور ۷۵۰ نفر از اعضای هیأت امنای مساجد در محل مسجد امام رضا(ع) منطقه طبرسی برگزار شد، با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی موجی جدید در عالم ایجاد کرد و این موج سبب شد تا استکبار جهانی احساس خطر کند.

وی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی(ره) بزرگمردی بود که تحولی عظیم در انقلاب اسلامی ایجاد کرد، بیان داشت: انقلاب اسلامی جریانی را آغاز کرد و در مقابل جریان ها ایستادگی کرد

دشمنان اسلام از دشمنی و خصومت خود دست برنداشته اند

عضو اتاق تبلیغ خراسان با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمنان از ابتدای انقلاب این بود که نگذارند پیام انقلاب به دنیا و جهانیان برسد، تأکید کرد: دشمنان اسلام هنوز از دشمنی و خصومت خود دست برنداشته اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی که در سال ۱۳۵۷ به برکت رهبری امام راحل اتفاق افتاد موجی بزرگ در دنیای کنونی ایجاد کرد، اظهار داشت: بزرگترین موج انقلاب این بود که دو قطب عالم را شکست و هندسه سیاسی عالم به هم خورد و مکتب سیاسی از اسلام نشان داده شد.

حجت الاسلام دهشت در ادامه به شاخصه‌های مسجد تراز انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: بیش از ۹۹ درصد از  شهدای دفاع مقدس مسجدی بوده اند و از مساجد اعزام جبهه نبرد شده اند.

وی با بیان اینکه امروزه شهدای مدافع حرم از مساجد حرکت می کنند، ادامه داد: امروزه دشمن روی مساجد برنامه ریزی می کند و تا زمانی که مساجد جریان ساز هستند دشمن نمی تواند کاری انجام بدهد.

استاد حوزه علمیه مشهد تصریح کرد: تمامی جلسات و سنگرهای زمان ظهور انقلاب مساجد بود که موجب شد انقلابی اسلامی بر ایران حاکم شود.

فضای مجازی، ابزار دشمن برای فاصله انداختن جوانان با مساجد

وی تأثیرگذار بودن و جریان سازی های مثبت را از شاخصه های مسجد انقلابی دانست و اظهار داشت: هیأت امنای مساجد باید با جوانان تعامل خوب و مفیدی داشته باشند و آگاه باشند که دشمن هدفش جذب جوانان است.

عضو اتاق تبلیغ خراسان در پایان شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را یکی از ابزارهای دشمن برای فاصله انداختن جوانان با مساجد دانست و ابراز داشت: فضای مجازی مدام در حال ایجاد شبهات دینی در بین جوانان است و اگر مساجد نتوانند جوانان را پویا کنند آنها در مقابل هجوم شبهات به مشکلات اعتقادی برخورد خواهند داشت.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 2 = 5