اگر مردم خدمتی نبینند محبوبیت دولت از بین می رود

 
حضرت ‌آیت الله سبحانی، گفت: اگر مردم ببینند در پایان کار یک دولت هیچ خدمتی انجام نگرفته است، محبوبیت آن دولت از بین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سبحانی در دیدار با جمعی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: قرآن می‌فرماید بین خدمت و محبت یک رابطه مستقیمی وجود دارد؛ اگر فردی یا جمعی به جامعه خدمت کند بدنبالش محبت می‌آید.

وی با بیان اینکه هر دولتی به مردم خدمت کند همچنان در جامعه محبوب خواهد ماند، گفت: اگر مردم ببینند در پایان کار یک دولت هیچ خدمتی انجام نگرفته است، محبوبیت آن دولت از بین می‌رود. دولت‌های ما باید کاری کنند که بعد از اتمام دوره فعالیتشان، محبت پشت سر آنها بماند. بعنوان مثال امروز همه مردم نسبت به شهید رجایی یک علاقه خاصی دارند ولو اینکه مدت دولت او کوتاه بود زیرا مرحوم رجایی اهل خودستایی نبود و هیچ کاری برخلاف شئون انجام نداد.

این مرجع تقلید افزود: دولت‌ها در همان مدت قانونی که بر سرکار هستند باید تلاش کرده و محبت مردم را جلب کنند؛ محبت نیز با لفظ و سخنرانی بوجود نمی‌آید بلکه با عمل کردن ایجاد می‌شود.

حضرت آیت الله سبحانی با تاکید بر اینکه امروز مشکلات فرهنگی ما کمتر از مشکلات اقتصادی نیست، گفت: غالبا آقایان مشکلات اقتصادی را مطرح می‌کنند درحالی که امروز ما با افزایش آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد و بی‌حجابی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: اگر شما در انتخابات آینده شرکت کردید، مدیرانی را معرفی کنید که واقعا لایق باشند و خودخواهی نکنند بلکه خداخواهی و ملت خواهی را محور اقدامات و فعالیت‌های خود قرار دهند.

این مرجع تقلید با اشاره به کاهش ارزش پول ملی و لزوم توجه به رفع معضلات اقتصادی در کشور، گفت: چرا باید ارزش پول ملی انقدر تنزل پیدا کند؟ دولت باید نسبت به حفظ ارزش پول ملی اهتمام داشته باشد.

حضرت آیت الله سبحانی در ادامه با بیان اینکه همه آقایان موتلفه اسلامی مورد اعتماد مراجع و روحانیت هستند، افزود: ما جز پاکی و طهارت از آقایان حزب موتلفه اسلامی ندیدیم. اگر در انتخابات آینده موفق شدید، تلاش کنید مدیرانی لایق، متدین، کاردان و کارساز برسرکار بیاورید تا بتوانند مشکلات جامعه را از میان بردارند.

در این دیدار سید مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به برخی مشکلات و مسائل موجود در جامعه اظهار کرد: مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد به علت این است که سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری بدرستی انجام نگرفته است.

وی افزود: اهتمام ما در حزب موتلفه اسلامی این است که آنچه رهبر انقلاب به عنوان سیاست های کلی ابلاغ کرده اند، در صحنه عمل اجرایی کنیم و در مسیری که ایشان ترسیم فرموده‌اند قدم برداریم.

میرسلیم با اشاره به تصمیم حزب موتلفه اسلامی برای حضور در صحنه انتخابات گفت: حضور ما در این میدان به صورت فردی انجام نمی‌گیرد بلکه بنده به نمایندگی از حزب موتلفه اسلامی وارد این عرصه خواهم شد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 8 =