دبیر اتاق تبلیغ خراسان با حمایت از تحصن علمای بیرجند: قوای سه گانه با هنجارشکنی های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی قاطعانه برخورد کنند

حجت الاسلام مشیری خواستار توجه بیشتر مسؤولان به مسأله معیشت مردم و مشکلات اقتصادی شد و اظهارات و اقدامات تنش زا از سوی برخی افراد در آستانه انتخابات را مخالف مصالح عمومی کشور و نظام دانست.

حجت الاسلام محمد هادی مشیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پیرامون تحصن علما و طلاب و فضلای خراسان جنوبی نسبت به اظهارات استاندار، گفت: مدتی است شاهد هنجارشکنی های برخی عناصر نامطلوب در رده های مختلف و حتی بعضا به عنوان مسؤل هستیم، اقداماتی که به جای زمینه سازی پیشرفت و حل معضلات کشور و معیشت مردم، بیش از همه به زندگی و آرامش هموطنان عزیز و صبورمان لطمه وارد کرده و بر زجر و رنج ایشان می‌افزاید.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان گفت: در این بین متأسفانه شاهد عدم برخورد مقتضی با این گونه افراد و اقدامات و رفتار و گفتار آنها از سوی مسؤولان مربوطه هستیم؛ نه تنها پاسخگو نیستند که سکوت پیشه می کنند.

وی افزود: بنابراین ناصحانه می گوییم این روند ناصحیح، سبب لطمه به زندگی و آرامش و اعتماد عمومی جامعه شده است و ضروری است متولیان امر با رعایت شئون مدیریتی جامعه اسلامی، توجه بیشتری به معیشت عمومی و سازندگی جامعه داشته باشند.

حجت الاسلام مشیری گفت: از هر گونه‌ هنجارشکنی و اقدامات تفرقه افکنانه و تنش زا جدا بپرهیزید و نهایت تلاش خود را در جهت آسایش و رفاه جدی جامعه و مردم بکار گیرید.

وی ادامه داد: اظهارات و اقدامات برخی مسؤولان از جمله اظهارات اخیر استاندار خراسان جنوبی عامل تنش شده است و سبب تحصن و اعتراض علما و فضلای این استان برای توجه مسؤولان به این امر شده است، مسؤولان اگر دلسوز نظام و انقلاب و مردم هستند نباید در این ایام حساس که به انتخابات نزدیک می شویم جامعه را دچار تنش و التهاب کنند.

وی افزود: مسؤولان همه تلاش و هَمُّ و غم خود را در مسیر خدمت بیشتر، اشتغال و رفع مشکلات معیشتی مردم بگذارند و به جای اظهار نظر بدون دانش در مسائل دینی به مقابله با اختلاس ها و رانت خواری ها بپردازند و مسائل مهمی همچون ازدواج جوانان، بیکاری و غیره را در اولویت کاری خود قرار دهند.






۲ نظرات برای دبیر اتاق تبلیغ خراسان با حمایت از تحصن علمای بیرجند: قوای سه گانه با هنجارشکنی های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی قاطعانه برخورد کنند

  1. mahdi گفت:

    باسلام
    احسنت،اما آیا نباید کار جدی تری در حوزه صورت گیرد؟
    اتاق تبلیغ هم باید قاطعانه تر وارد میدان شود

  2. محمد حسین گفت:

    بازم صد رحمت به این اتاق تبلیغ که حداقل درد مردم و روحانیت رو به گوش مسئولان می رسونن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + 2 =