در مسیر تبلیغ دین باید اخلاص داشت

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه در مسیر تبلیغ دین باید اخلاص داشت، گفت: در واقع وقتی کار برای خدا انجام شود مبلغ از هیچ برخوردی در این مسیر ترسی ندارد و ایستادگی و مقاومت می کند.

 آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی که امروز ۲۲ اسفند در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به آیات سوره احزاب گفت: خشیت از خدا مخصوص بندگان خاص است.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) در شرایطی با همسر پسر خوانده خودش ازدواج کرد که عرب آن زمان اینکار را نادرست می دانست، اظهارکرد: اما در اسلام این کار مانعی ندارد و پیامبر(ص) هم در مقابل این جو مخالف ایستاد و فقط صلابت و عظمت حق دربرابر او جلوه گر است.

امام جمعه مشهد درادامه با تأکید برامر تبلیغ دین گفت: در تبلیغ دین خدا آنچه که ارزش دارد جبر شکنی است که باید مبلغان در برابر شرایط  نابسامان جامعه بایستند و فقط به دلیل اینکه جامعه آن را نمی پذیرد یا در مقابل آن موضع می گیرد در امر تبلیغ کوتاهی و سهل انگاری کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه امروز یک مبلغ انقلابی از کشته شدن نمی ترسد، اظهار کرد: اما وقتی پای حرف مردم در حوزه گسترده فضای مجازی در قالب اتهامات، جسارت ها و برخوردها به میان می آید شاید قویترین مبلغ هم عقب نشینی کند.

وی افزود: مبلغی که از کشته شدن وحشت ندارد و خطرات را می پذیرد و در عین حال در عرصه تبلیغ، خطر پذیر است اما پذیرش این موضوع که باید با افکار نادرست جامعه مقابله روانی داشته باشد، برایش سخت می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه در مسیر تبلیغ دین باید اخلاص داشت، اظهار کرد: در واقع وقتی کار برای خدا انجام شود مبلغ از هیچ برخوردی در این مسیر ترسی ندارد و ایستادگی و مقاومت می کند.

آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام مرویان حسینی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ساماندهی فرهنگی فعالیت های حاشیه شهر از جمله مهمترین فعالیت های این مدیر دلسوز در دوران مدیریت است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 7