فعالیت ۹۰۰ مبلغ در خراسان رضوی

مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۹۰۰ روحانی مبلغ در خراسان رضوی در حال فعالیت هستند، گفت: این تعداد روحانی مبلغ در شهرهای دوردست تلفیقی و روستاهای بزرگ و در مکانهایی که امکانات کافی وجود ندارد مشغول به خدمت هستند.

حجت الاسلام محمود مرویان حسینی، مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی که امروز ۲۲ اسفند در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت ام البنین و گرامیداشت روز شهدا گفت: درود به مادران شهدا که نماد وفاداری به اسلام و استقامت در راه انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه رسالت نظام روحانیت در استمرار رسالت نظام نبوت و امامت است، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد برآمده از انقلاب و متصل به نظام ولایت و امامت است.

مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از ۳۰ مأموریت و فعالیت برای سازمان تبلیغات اسلامی از آغاز تا کنون بوده است، اظهار کرد: شاخص ترین آنها شبکه تبلیغی است که به صورت مویرگی همه استان از آن بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه ما امروز حدود ۹۰۰ نفر روحانی مبلغ در خراسان رضوی داریم، گفت: این تعداد روحانی مبلغ در شهرهای دوردست تلفیقی و روستاهای بزرگ و در مکانهایی که امکانات کافی وجود ندارد مشغول به خدمت هستند.

مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: این روحانیان مبلغ نه فقط عالم دینی مسجد بلکه در مدرسه و اجتماعات عمومی مردم، معارف دینی و فرهنگ اسلامی را دغدغه مندانه منتقل می کنند.

وی درادامه بیان فعالیتهای اداره کل تبلیغات اسلامی استان دراین چند ساله اخیر گفت: تا به امروز ۶۰۰ خانه عالم فراهم شده است و مبلغان آموزش های مختلف را دیده اند و می توانند به عنوان درمانگر اجتماعی و مددکار تربیتی ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام مرویان حسینی افزود: آنان در کنار آموزشهای تبلیغی به بیان سیره سیاسی معصومین(ع) می پردازند که این ظرفیت مانند یک سپاه فرهنگی سیاسی است.

وی درادامه بیان فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: امروز بیش از ۴۰ تفاهمنامه با دستگاه های اجرایی داریم که در راستای جریان سازی تبلیغی است و ۷۰ نفر روحانی در حاشیه شهر مشهد مشغول به فعالیت های تبلیغی هستند.

مدیر کل سابق اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: دغدغه های ما گفتمان های رهبری است که با توجه به رشد سیاسی و روی کارآمدن دولتهای مختلف، شبکه تبلیغی این سازمان پژواک دغدغه ها، اندیشه ها و مواضع رهبر معظم انقلاب است و هر جریانی که در راستای سخنان رهبری باشد شبکه تبلیغی با آن همراه است.

گفتنی است، حجت الاسلام محمود مرویان حسینی، مدیر کل سابق اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از این پس به عنوان مدرس و عضو هیأت علمی دانشگاه رضوی و عضو هیأت مدیره بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی مشغول به فعالیت می شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + 5 =