سیره فاطمی بهترین سبک زندگی است

حجت الاسلام جواهری با بیان این که نیکوترین و زیباترین سبک زندگی برای همگان سبک زندگی فاطمی است، گفت: همه وظیفه دارند تا با شناخت این سبک زندگی ارزشمند، آن را به پا دارند.

حجت الاسلام محمدرضا جواهری، نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ظهر امروز در این دانشگاه تقارن بهار طبیعت و سال جدید با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به عنوان بهار در بهار یاد کرد.

وی با اشاره به ویژگی های برتر زندگی فاطمی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) همسری نمونه و مادری فداکار بود که رفتار و گفتار ایشان بهترین روش زندگی را به جهانیان نشان داده است.

حجت الاسلام جواهری با بیان این که نیکوترین و زیباترین سبک زندگی برای همگان همان سبک زندگی فاطمی است، خاطر نشان کرد: همه وظیفه دارند تا با شناخت این سبک زندگی ارزشمند، آن را به پا دارند.

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن عرض تبریک به مناسبت در پیش بودن سال جدید درباره تقارن بهار و میلاد حضرت فاطمه(س) گفت: در دعای تحویل سال آرزوی سبک زندگی برتر نهفته است.

وی با بیان این که نیایش های تحویل سال پیام های مهمی برای همگان به همراه دارد همانطور که سیره زندگی حضرت زهرا (س) نیز سرشار از پیام های معرفتی برای انسان ها است، تصریح کرد: بایستی این تقارن را به فال نیک گرفت و سال جدید شاهد تقارن بهار با بهار خواهیم بود که آرزو می کنم این سال سرشار از برکت و عطر فاطمی باشد.

وی با بیان این که در دعای تحویل سال از خداوند متعال می خواهیم تا ما را در راه رسیدن به بهترین حال معنوی و عالی ترین سبک زندگی یاری کند، بیان کرد: این دعا سرشار از زیبایی های بندگی است و امیدوارم سال جدید برای تمامی هموطنان عزیز سالی پر از خیر و برکت باشد و با وحدت و حرکت در مسیر سازندگی فردی و اجتماعی شاهد روزهای درخشانی برای کشور عزیزمان باشیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 1 =