مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی: سخن مقام معظم رهبری نشان دهنده اعتماد عمیق ایشان به دانشجویان و طلاب است

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی گفت: سخن مقام معظم رهبری نشان‌دهنده اعتماد عمیق ایشان به دانشجویان و طلاب است.

سیدرضا سرور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: گاهی اوقات ما دچار یک توقف ایستگاهی می‌شویم  یعنی توقع ما از دولتمردان و مسوولان این است که آنها اقدام کنند و ما در کنار آنها باشیم و کمک کنیم.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری اما با توجه به خلاءهایی که وجود دارد و نیازهای رو به فزونی جامعه اسلامی و موضوعاتی که نیاز به کار دارد، از جمله “آتش به اختیار” استفاده کردند.
مسوول بسیج طلاب افزود: هدف رهبری از این جمله این است که اگر جایی عملی صورت گیرد دانشجویان و طلاب خودشان مصادیق را شناسایی و وارد عمل شده و معطل دستورات و اقدامات دیگران نشوند.
سرور بیان کرد: این پیام روشنی است و نشان‌دهنده اعتماد عمیق مقام معظم رهبری به جوانان دانشجو و جوانان در حوزه علمیه است. در حقیقت جوانان باید از جرات و جسارتی که دارند استفاده کرده و مستقیم در موضوعات ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: در حقیقت این موضوع باید در عرصه مطالبه‌گری و جهت‌دهی به جامعه و ایجاد مطالبه عمومی از دولتمردان صورت گیرد و و چون بحث بسیار مهمی بود، ایشان از لفظ آتش به اختیار استفاده کردند.
سرور در خصوص واکنش سازمان بسیج طلاب در مواجه با سند ٢٠٣٠عنوان کرد: واکنش این سازمان در مواجه با سند ٢٠٣٠ متناسب با واکنش مقام عظمای ولایت و مراجع تقلید بود و هیچ یک از بزرگواران با این سند موافقتی نداشند.
مسوول بسیج طلاب تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر فرض کنیم این سند هیچگونه مشکلی نداشت چه دلیلی دارد کشورهای بیگانه و یک مجموعه نخبه وابسته به فرهنگ مادی برای ما سند آموزشی طراحی کنند.
سرور بیان کرد: نظام اسلامی نظام مستقلی است و استقلال نظام اسلامی این نکته را برای ما دیکته می‌کند که در بحث آموزش که پایه تحولات اجتماعی است در این حوزه استقلال خودمان را حفظ کنیم و دست رد به سینه فرهنگ بیگانه بزنیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 6