سلامت معنوی و امنیت جامعه در گرو حفظ حجاب اسلامی است

سلامت معنوی و امنیت جامعه در گرو حفظ حجاب اسلامی است
عضو هیأت امنای اتاق تبلیغ خراسان با بیان این که عمده تهاجم فرهنگی امروز دشمن متمرکز بر مساله عفاف و حجاب است، گفت: بی حجابی سلامت معنوی جامعه را به خطر می اندازد و با ارتقای ضریب عفاف و حجاب امنیت جامعه تضمین می شود.

حجت الاسلام مرتضی دهشت، عضو هیأت امنای اتاق تبلیغ خراسان، عصر چهارشنبه در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی با اشاره به سنت های الهی در قرآن، گفت: این سنت ها فرامین الهی هستند و معرفت  نسبت به آن قطعا رشد و کمال را برای بشریت  امت اسلامی به دنبال می آورد.

وی با بیان این که امروز در تاریخ کشور ما یک روز تلخ است، تصریح کرد: امروز سالروز حادثه تلخ مسجد جامع گوهرشاد و به خاک و خون کشیده شدن مردم متدین و غیرتمندی است که برای دفاع از دینشان قیام کردند.

حجت الاسلام دهشت با بیان این که غریب ۸۲ سال پیش عده کثیری  از مردم متدین برای دفاع از دینشان  قیام کردند، بیان کرد: واقعه گوهرشاد نمایش اقتدار استکباری و شکستن سنت های الهی توسط طاغوت و طاغوتیان بود.

عضو هیأت امنای اتاق تبلیغ خراسان با بیان این که رژیم دیکتاتوری رضاخان، در مقابل مردم ایستاد و غریب به هزار و اندی را در نیمه شب به گلوله بستند، خاطر نشان کرد: این پاسخ مطالبه به حق یک ملت غیور است.

وی با بیان این که این مبارزه طاغوت و طاغوتیان با سنت های الهی در تاریخ سابقه دیرینه ای دارد، گفت: مفهوم طاغوت عصیان و سرکشی کردن بود و طاغوتیان سنت های الهی را شکستند و نابود کردند؛ حزب شیطان و استکبار از همان روز اول احساس خطر در برابر حزب الهی کرد و باید به واقعه گوهرشاد نگاه عمیق و چالشی داشت.

حجت الاسلام دهشت ادامه داد: استعمار انگلیس، آن پیر خبیث مهره ها و دست نشانده هایی داشتند و برای آنکه سدهای مقابلشان را بشکنند تلاش زیادی کردند چراکه به نظرشان دو کشور ترکیه و ایران برایشان مانع بود؛ در حقیقت اینان رابطه با جمهوری اسلامی را فراموش کرده اند و نمی دانند که جمهوری اسلامی مراقب و محافظی دارد که خداوند و امام زمان است.

عضو هیأت امنای اتاق تبلیغ خراسان ایران را خاستگاه اسلام ناب محمدی دانست و افزود: اهمیت ایران برای انگلیس از ترکیه بیشتر بود آنقدر که جمهوری اسلامی منافع آنان را به خطر انداخته و هیچ کشوری در عالم اینقدر خطرآفرین نبود.

وی ادامه داد: عمده تهاجم فرهنگی امروز دشمن متمرکز بر مسأله عفاف و حجاب است؛ در حقیقت اسلام وقتی این سنت الهی را تبیین می کند برای سلامت معنوی جامعه دغدغه دارد چراکه حجاب به منزله رشد امنیت و آرامش بوده و بی حجابی سلامت روحی و معنوی جامعه را به خطر می اندازد و با ارتقای ضریب عفاف و حجاب امنیت جامعه تضمین می شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 3 =