اختلاف انسجام و وحدت جامعه را از بین می برد/ باید متحد باشیم

اختلاف انسجام و وحدت جامعه را از بین می برد/ باید متحد باشیم
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی، وحدت را در فعالیت های فرهنگی بسیار مهم دانست و اختلاف را عامل از بین رفتن انسجام و وحدت جامعه اعلام کرد.

حضرت آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی ، استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در دیدار اعضای شورای هماهنگی ستاد کرامت، ضمن تبریک و گرامیداشت دهه کرامت، گفت: یکی از دستورات مهم اسلام و اهل بیت ادا کردن حق ائمه طاهرین است.

وی با بیان اینکه کل حقوق اهل بیت باید پاس داشته شود، تصریح کرد:  حق اهل بیت این است که انسان مودت ذوی القربی را داشته باشد و گرامیداشت دهه کرامت از مصادق پاسداشت این حقوق است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم گفت: امام صادق می فرماید شیعیان در شادی ما شاد هستند و در عزای ما عزاداری می کنند از این رو شیعیان باید با اهل بیت هماهنگ باشند.

وی با بیان اینکه شیعیان در برنامه های دهه کرامت محبت خود را به اهل بیت نشان می دهند، افزود:  خوشبختانه هماهنگی خوبی برای انجام کار صورت گرفته و هرچه برنامه ریزی و اتحاد دستگاه ها و نهادها بیشتر باشد موفقیت ها بیشتر خواهد بود.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی گفت: اختلاف انسجام و وحدت جامعه را از بین می برد هر اندازه متحد باشیم نتیجه بیرونی و موفقیت بیشتر خواهد شد. هماهنگی بین اعتاب مقدسه بسیار اثرگذار است و برنامه ریزی های واحد باید گسترش پیدا کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 2 =