ویژه نامه تبلیغی ایام غدیر منتشر شد

همزمان با عید غدیر؛
ویژه نامه تبلیغی ایام غدیر منتشر شد
دبیر اتاق تبلیغ خراسان از انتشار ویژه نامه تبلیغی غدیر با مطالب و موضوعات متنوع و مستند توسط کارگروه تهیه و تدوین محتوای تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان خبر داد.

حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق تبلیغ خراسان و استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان گفت: در ادامه فعالیت های سابق مبنی بر انتشار مناسبتی ویژه نامه های تبلیغی، اکنون ویژه نامه تبلیغی ایام غدیر که توسط کمیته پژوهش های راهبردی و تدوین محتوای تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان تهیه شده، بر روی پایگاه اطلاع رسانی این نهاد قابل دسرس همه علاقمندان است.

وی افزود: چند موضوع پیرامون مناظره با عناوینی نظیر مناظره امیرالمؤمنین علیه السلام با ابابکر، مناظره خواندنی و عجیب امیر المؤمنین (ع) با بزرگانى از مهاجرین و انصار و نیز مناظره کنیز عالم و علمای مذاهب در این ویژه نامه کار شده است.

دبیر اتاق تبلغ خراسان گفت: از دیگر عناوین می توان به امام علی(ع) از دیدگاه دانشمندان اهل سنت، امام علی (علیه السلام)درنگاه دیگران، کتاب قاری مشهور مصری در مورد فضائل امیر المومنین (ع) و اذعان خلیفه اول به معیار بودن امیرالمومنین(ع) برای عبور از پل صراط اشاره کرد که در این ویژه نامه آمده است.

وی افزود: رسالت نهج البلاغه در عصر تمدن طلایی، خبرهای غیبی در نهج البلاغه در کنار موضوع آیین زمامدارى، در سیره حکومتى امام على علیه السلام و انتخاب نام امام علی‌ از سوی خداوند نیز در این ویژه نامه درج شده است.

حجت الاسلام مشیری گفت: موضوعات شیعه علی علیه السلام، نکته هایی خواندنی و جذاب از زندگی امام علی (ع)، استناد حضرت علی به حدیث غدیر در اسناد اهل سنت و نقاط برجسته در واقعه غدیر در کنار دیگر موضوعات معتبر و مستند همچون گدشته در این ویژه نامه جای داده شده تا مبلغان و علاقمندان بتوانند به راحتی از آن بهره مند شوند.

گفتنی است در مناسبت های آینده نیز همچون گذشته به موضوعات و مناسبت های مهم در تهیه ویژه نامه تبلیغی توسط اتاق تبلیغ خراسان پرداخته می شود که از طریق خبرگزاری رسا اطلاع رسانی خواهد شد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = 13