تأکید بر حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت برای مقابله با استکبار و دشمنان اسلام

در دیدار سید حسن نصرالله با آ‌یت الله نوری همدانی مطرح شد؛
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان با حضور در محل اقامت حضرت آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان با حضور  در محل اقامت حضرت آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

بر اساس این گزارش، در این ملاقات سید حسن نصرالله ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جبهه مقاومت از سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به لبنان به عنوان  یک سفر پر برکت و به یادماندنی یاد کرد.

وى با اشاره به مواضع انقلابی حضرت آیت الله نورى همدانى در مواقع حساس جهان اسلام و خصوصا جبهه مقاومت افزود: هیچگاه حمایت های جنابعالی را از یاد نخواهیم برد.

سید حسن نصرالله مواضع این مرجع تقلید در جنگ ٣٣روزه را باعث تقویت روحیه رزمندگان دانست.

دبیرکل حزب الله لبنان جایگاه انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری را در لبنان بسیار مهم و بالا توصیف و از همبستگی ملت ایران با مردم لبنان تشکر کرد.

 حضرت  آیت الله نوری همدانى نیز در این دیدار بر حمایت از جبهه مقاومت در مقابل دشمن مشترک مسلمان و مظلومان یعنی استکبار و صهیونیست و ایادی منطقه ای آنان تاکید کرد.

وی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله را فردی عالم، مقاوم، هوشیار و سیاستمدار صادق توصیف کرد و خطاب به وى گفت: شما مصداق همان روایت عالم به زمان هستید که در روایات ما آمده و ما از شما و مقاومت حمایت می کنیم، چون از امیرمؤمنان آموختیم که در حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم مرز جغرافیایی ملاک نیست.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = 14