ضرورت تلاش بیشتر نیروی انتظامی برای مشکل بی حجابی

آیت الله سبحانی در دیدار سردار اشتری تاکید کرد؛
حضرت آیت الله سبحانی بر ضرورت تلاش بیشتر نیروی انتظامی برای مشکل بی حجابی تأکید کرد و خواستار همکاری بیشتر رسانه ها با نیروی انتظامی در این زمینه شد.

حضرت آیت الله جعفر سبحانی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار اشتری و جمعی از فرماندهان انتظامی کشور اظهار داشت: قرآن مجید یکی از نعمت های بزرگ را امنیت می شمارد که اعم از امنیت دینی و اجتماعی است؛ امنیت نعمت بزرگی است و ما در دوران جنگ تحمیلی به دلیل کمتر شدن امنیت در زحمت بودیم.

وی با بیان این که کشور ما از نظر امنیت یک افتخار برای نظام جهانی است، ابراز داشت: کشورهای دیگر از امنیت خاص کشور ما تعجب می کنند و امیدواریم خداوند این نعمت بزرگ را از ما نگیرد، چراکه در سایه امنیت می توان درس خواند، کار کرد و هر کار دیگری در سایه امنیت ممکن است و در غیر این صورت فعالیت ها معطل می ماند.

استاد برجسته درس خارج در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: بنا به فرموده امام راحل عمل نیروی انتظامی عبادت و ثواب است، بنابراین شما باید قدر این نعمت را بدانید.

وی با بیان این که نیروی انتظامی باید نسبت به حجاب بیشتر کار کند، یادآور شد: ما همواره تذکرات زیادی می دهیم ولی اثر بارزی ندیدیم؛ اگر برای بد حجابی فکر نکردیم کم کم تبدیل به مسائل مشکل تر دیگری در جامعه می شود، البته باید رسانه ها نیز در مورد فواید حجاب و ضررهای بی حجابی کار کنند و به مردم تأکید کنند که معنای حجاب محبوس ماندن زن در خانه نیست بلکه حفظ او از دستبرد دزدان است.

حضرت آیت الله سبحانی از رضایت مندی ۸۵ درصدی مردم از عملکرد نیروی انتظامی ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: باید نسبت به آن ۱۵ درصد هم فکر شود تا همه مردم راضی باشند؛ در قم نیز خوب است برای مراکز علمی و حوزوی مهم نیز پاسگاه های و مراکز امنیتی دایر شود.

وی در پایان ضمن اهدای کتابی با عنوان «عقاید وهابیان» به سردار اشتری عنوان کرد: در این کتاب هم تاریخچه وهابیت و هم عقاید آنان به زبان فارسی و روشن بحث شده و در کمال احترام نگاشته شده است و بنده معتقدم برای کارکنان نیروی انتظامی نیز می تواند مفید باشد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 4 =