ارائه ۱۲۰ راهکار از سوی مجمع نمایندگان طلاب درباره حوزه انقلابی

 حجت الاسلام رحیمی پور مطرح کرد؛
عضو مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به تلاش های جدی مجمع نمایندگان طلاب در جهت حوزه انقلابی از ارائه بیش از ۱۲۰ راهکار از سوی اعضای این مجمع خبرداد.

با اشاره به تلاش های مستمر مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه برای رفاه بیشتر طلاب، اظهار داشت: انصافا نمایندگان در این دوره برای ازدیاد شهریه تلاش های زیادی کردند و بارها رییس و هیأت رییسه با مراجع عظام تقلید در این زمینه دیدار داشتند.

عضو مجمع نمایندگان طلاب تأکید کرد: رسیدگی به وضعیت معیشتی طلاب همواره در کمیسیون مالی و اقتصادی مورد دقت نظر قرار گرفته و اعضای مجمع نیز با مرکز خدمات حوزه های علمیه و صندوق های قرض الحسنه جلسات زیادی داشته اند که بیشتر آنها هنوز به ثمر نرسیده و کامل نشده است.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به این که در دوره بعدی شاهد تحولات جدی نسبت به وضعیت معیشتی و تحصیلی خواهیم بود، عنوان داشت: ان شاءالله چندین طرح در مورد بحث تحصیلی، روش تحصیلی در نظر گرفته شده که از جمله آنها تشویق افرادی که به تحصیل اهمیت می دهند و احیانا محدودیت هایی برای افراد کم توجه به امور درسی است.

حجت الاسلام رحیمی پور در بخش دیگری از این گفت‌‍وگو با در پاسخ به این سؤال که عملکرد جدی مجمع نمایندگان در عرصه حوزه انقلابی چه بوده است، گفت: الان یک سال و نیم بیشتر از دیدار اعضای مجمع با رهبر معظم انقلاب می گذرد و انصافا در مورد انقلابی ماندن حوزه از همان آخر سال ۹۴ کارها شروع شد.

وی ادامه داد: آن دیدار در اواخر اسفندماه سال ۹۴ بود ولی شاهد بودیم که هیأت رییسه حتی در ایام عید نوروز جلسات متعدد و فشرده ای برگزار کرد و طرح های بسیار زیادی را مطرح کردند که بحث و نظر های جدی در این زمینه صورت گرفت.

عضو مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به ارائه بیش از ۱۲۰ راهکار در عرصه حوزه انقلابی از سوی اعضای مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان کرد: بسیاری از این طرح ها مثل لزوم جای دهی مبانی امام و رهبری در کتاب های درسی در شورای عالی حوزه نیز مطرح شده است.

وی در پایان تصریح کرد: ما پیگیر جدی برگزاری همایش های حوزه انقلابی با حضور افراد برجسته هستیم و کمیسیون پیگیری مطالبات رهبری نیز در مجمع نمایندگان به صورت جدی در این زمینه فعالیت می کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = 9