هشدار عضو مجلس خبرگان رهبری: تفکر تکفیری و داعشی ازبین نرفته است/ علمای شیعه و سنی باید هوشیار و بیدار باشند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اندیشه و تفکر تکفیری و داعشی ازبین نرفته و ممکن است درآینده به شکل دیگری ظهور و بروز کند و تحرکاتی را در منطقه انجام دهد همه و به‌ویژه علمای شیعه و سنی باید هوشیار و بیدار باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، مولوی نظیر احمد سلامی صبح امروز همزمان با هفته وحدت در جمع روحانیون شیعه و سنی شهرستان‌های تایباد، باخرز، خواف و تربت‌جام، روسای ادارات، نهادها، مردم شیعه و سنی شهرستان مرزی تایباد در(همایش پیام آور وحدت) که در محل سالن همایش‌های خلیج فارس دانشگاه پیام نور تایباد برگزار شد، گفت: راه‌اندازی گروه‌های تکفیری از راهبردهای مهم دشمنان اسلام است اگرچه که داعش به‌خاطر فداکاری محور مقاومت، رهنمودهای مقام معظم رهبری و جانثاری فرمانده سپاه اسلام سرلشکرقاسم سلیمانی  با شکست مواجه شد ولی تفکر تکفیری و داعشی به منظور راه‌اندازی اختلاف بین شیعه و سنی ایجاد شد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اندیشه و تفکر تکفیری و داعشی ازبین نرفته و ممکن است درآینده به شکل دیگری ظهور و بروز کند و تحرکاتی را در منطقه انجام دهد همه و به‌ویژه علمای شیعه و سنی باید هوشیار و بیدار باشند.

وی ادامه داد: دشمن برای امت اسلامی چالش‌های بزرگی را ایجادکرده و برای همین باید در مقابل توطئه دشمن هوشیار و بیدار باشیم.

عضو مجمع تقریب مذاهب اسلامی نیز در این همایش اظهار داشت: یکی ازبزرگترین ثمرات انقلاب اسلامی ایران ایجاد وحدت بین امت اسلامی بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بی‌آزار شیرازی ادامه داد: مهمترین کار پیامبر نور و رحمت، امام راحل عظیم‌الشان(ره) و مقام معظم رهبری وحدت بین امت اسلامی بوده و هست و همه مسلمانان با وحدت و همدلی باید به دنیال پیاده‌سازی احکام قرآن و اسلام باشند.

محقق و اندیشمند و استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: در طول تاریخ در هر فرصتی که مسلمانان دچار اختلاف شدند دشمنان از این تفرقه استفاده کردند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 1 = 4