به اسم تعامل با دنیا، راه سازش با دشمن را دنبال می‌کنند/ مردم اجازه خیانت به هیچ جریانی نمی‌دهند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: دولتی که سلاح‌های او زن و کودک یمنی را به خاک و خون می‌کشد و در همه جنایات، دستش در دست امریکا است، بیاید اینجا و آقایان بنشینند و به قول خودشان تعامل کنند، این‌طور نیست، این کار سازش با دشمن است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی، بابیان این‌که شیطان به دنبال انحراف انسان از پرستش خدا است، اظهار کرد: برجسته‌ترین گرایش انسان، پرستشگری است و بر همین مبنا، انسان فطرتاً به دنبال پرستش خدا می‌رود.

 

وی ادامه داد: این خصوصیت، میدان آرایشگری شیطان است زیرا بر همین اساس که انسان دنبال معبودی می‌گردد، شیطان تلاش می‌کند شما را از خدا منحرف کند و راه پرستشگری خدا را برای انسان می‌بندد.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بابیان این‌که تمام تلاش شیطان این است که به خدا نرسید، افزود: شیطان کاری ندارد شما چه می‌پرستید، پول، بت، خورشید، مقام، سنگ و چوب، آنچه برای شیطان مهم است، این است که خدا نباشد.

 

وی، با اشاره به حضور وزیر خارجه بدنام انگلیس در ایران، این حضور را منافی با اصل مقاومت در انقلاب دانست و گفت: مسئله‌ای که به‌عنوان یک اصل ارزشی و اصیل نظام تا به امروز به‌عنوان مؤلفه انقلابی بودن برای ما مطرح است مسئله مقاومت در برابر دشمن است و سازش با دشمن، منافی این اصل اصیل است.

 

علم‌الهدی با بیان این‌که خط هدایت قرآن، مقاومت است افزود: بیش از ۱۰ آیه در قرآن مسلمانان را به ایستادگی سفارش می‌کند، وقتی مقاومت برای ما یک اصل دینی و انقلابی ست باید بدانیم هر سازشی با دشمن در حقیقت مقابله با قرآن، دین و انقلاب و برهم زننده اصل ارزشی انقلاب است.

 

وی، حضور این شخص در کشور را عامل ایجاد یأس در بدنه عناصر انقلابی در جوامع بیدار شده اسلامی دانست و افزود: تأسف بیشتر اینجاست که سازش با دشمن را با رنگ و لعاب تعامل با دنیا توجیه می‌کنند، مگر دنیا فقط دشمنان ما هستند که اگر با آنان تعامل نکردیم دیگر با دنیا تعامل نداریم؟

 

امام‌جمعه مشهد با بیان این‌که وزیر خارجه انگلیس در کشور خود نیز به‌عنوان یک عنصر پلید، دروغ‌گو، زن‌باره و دلقک شناخته می‌شود، خاطرنشان کرد: خود انگلیسی این آدم را ننگ می‌دانند اما او به اسم تعامل با دنیا وارد کشور می‌شود آن‌هم به خاطر دو جاسوس وطن‌فروش که آنان را از دست ایران نجات دهد و ببرد.

 

وی، با سازش خواندن این دست دیدارها، خاطرنشان کرد: دولتی که سلاح‌های او زن و کودک یمنی را به خاک و خون می‌کشد و در همه جنایات، دستش در دست امریکا است، بیاید اینجا و آقایان بنشینند و به قول خودشان تعامل کنند، این‌طور نیست، این کار سازش با دشمن است.

 

علم‌الهدی افزود: می‌گویند این آقا شریک و هم‌پیمان ما در برجام است، با او درمورد اجرایی شدن برجام صحبت کنیم، او آمده جاسوس‌های خود را ببرد، شما می‌خواهید در مرود برجام با او صحبت کنید؟ با این فرض، نتیجه صحبتتان با هم‌پیمانتان در برجام چه شد؟ آنان چه قدمی برای اجرای تعهداتشان برداشتند؟

 

وی با اشاره به افشاگری مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا، تصریح کرد: خانم موگرینی می‌گوید در بخش مقدمه برجام یک ارجاع در حد یک نیم جمله با این مضمون وجود دارد که «این توافق می‌تواند مسیر را برای بعد دیگری از تعامل در منطقه باز کند که به تقاضای ایران نوشته‌شده است»؛ شما امین مردم بودید و رهبری عمل شما را تأیید کردند، آن‌وقت رفتید این جمله را در برجام قرار دادید که راه تعامل سازنده با دنیا را فراهم کنید!؟

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی افزود: این بند زمینه مذاکره در مورد موشکی را هم فراهم کرده که سرسخت‌ترین دشمنان این انقلاب به ایران بیایند و کشور را جولانگاه فعالیت‌های خود قرار دهند؛ همت شما مردم، حمایت و پایمردی شما مردم دلباخته به دین، اسلام و قرآن در پای ستون خیمه نظام نه اجازه خطا به بعضی افراد و نه اجازه خیانت به بعضی جریان‌های خائن در کشور می‌دهد.






اخبار مرتبط

  • روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی به خود بگیرد
  • مشکلات اقتصادی؛ نتیجه روی کارآمدن افراد نالایق
  • مسؤولان وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را مدیریت کنند
  • آیت‌الله مصباح الگویی برای جامعه طلبگی و دینی است
  • خواص بی بصیرت؛ قصه پر غصه دیروز و امروز
  • آیت الله یزدی از نیروهای پا به کار انقلاب بود
  • امام رضا دین را از نابودی و اسلام را از انحراف نجات دادند
  • لزوم الگوگیری مسلمانان از سیره رسول‌الله در مبارزه با مستکبران
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    3 + 5 =