لزوم مقابله با تهاجمات دشمن با استفاده از فضای مجازی/ تبلیغ دین با شناخت اقتضائات زمان باشد

حضرت آ‌یت الله علوی گرگانی تأکید کرد: اگر امروز دشمن از طریق فضای مجازی با ما مقابله می کند، ما نیز باید از فضای مجازی استفاده کنیم و در حقیقت تبلیغ دین باید با اقتضائات زمان صورت گیرد.

حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار با اعضای گروه های علمی مهارتی حوزه های علمیه که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به اهمیت استفاده از ابزارهای جدید در تبلیغ دین عنوان کرد: ما باید ببینیم دشمن با چه سلاحی به مقابله با ما آمده است تا ما نیز از آن سلاح استفاده کنیم.

وی افزود: عصر کنونی عصر علم و دانش است و دنیا در این حوزه ها مانور می دهد و ما نباید در این مسائل از دشمن عقب بمانیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه تصریح کرد: به فرموده امام صادق(ع)، عالم کسی است که به زمانش آگاه باشد و با توجه به اقتضائات زمانی خود حرکت کند و شأن و شؤون را در عصر خود حفظ کند.

وی اضافه کرد: اگر امروز دشمن از طریق فضای مجازی با ما مقابله می کند، ما نیز باید از فضای مجازی استفاده کنیم و در حقیقت تبلیغ دین باید با اقتضائات زمان صورت گیرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: امیرمؤمنان(ع) بر داد و ستد علمی در جامعه تأکید داشتند و فعالیت های مهارتی حوزه علمیه نیز در راستای همین فرمایش است.

وی تأکید کرد: ان شاالله با این برنامه ها بتوان حوزه های علمیه را پر ثمر و پرفایده تر کرد و باید توجه کرد که این تلاش ها در جهت تقویت حوزه های علمیه است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کرد: حرکت ما در تمامی زمینه ها باید حرکتی پرشتاب باشد و باید از سکون و سکوت در برابر دشمن دوری کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + 4 =