عضو هیات امنا اتاق تبلیغ خراسان : دشمن به دنبال ایجاد انحراف در مسیر انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام فرازی نیا گفت: امروز دشمنان با سرمایه گذاری، مرجع انگلیسی را معرفی می کنند و این در راستای همان مسأله ایجاد انحراف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام عباس فرازی نیا، مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی، شامگاه یکشنبه در سخنرانی بارگاه منور رضوی که در محل رواق مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به زحماتی که ایثارگران برای پیروزی انقلاب اسلامی کشیده اند، اظهار کرد: زندانی که امروز در تهران زندان عبرت شده است، حکایت های زیادی درباره شکنجه انقلابی ها نقل شده که بیش از آن چیزی بود که در زندان های صدام اتفاق می افتاد.

مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی افزود: امام خمینی(ره) آمد و پرچم عزت را برای ایران اسلامی بلند کرد و ملت در رکاب ولایت با شعار «الله اکبر» جشن پیروزی گرفتند و چندی بعد با اکثریت قاطع آرا، ملت به نظام جمهوری اسلامی رأی دادند اما این نظام از روز اول مورد هجمه دشمنان قرار داشت.

وی با بیان این که توطئه دشمنان اسلام علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند توطئه هایی است که در صدر اسلامی کفار و مشرکان علیه پیامبر اکرم(ص) به کار گرفته بودند، خاطرنشان کرد: در صدر اسلام سه توطئه «ترور و قتل»، «توقف پیشرفت اسلام» و «ایجاد انحراف در میان مسلمانان» علیه اسلام به کار گرفته شد و خداوند متعال در پاسخ به این فعالیت مشرکان، فرمود «والله یتمّ نوره و لو کره المشرکون.»

حجت الاسلام فرازی نیا گفت: دشمن در توطئه ترور و حذف فیزیکی پیامبر(ص) موفق نشد و از همین رو سراغ توطئه «جلوگیری از صدور انقلاب پیامبر(ص)» رفت که البته با توجه به سیاست های حکیمانه نبوی باز هم شکست خوردند و اتفاقا این عداوت ها سبب شد که حضور مسلمانان در اقصی نقاط دنیا باعث جذب مردم به سوی اسلام شود. یکی از نمونه های این مسأله جذب جناب نجاشی به اسلام بود که نخستین هزینه برای ساخت مسجد النبی از سوی او صورت گرفت و فرزندش در آینده جزو شهدای کربلا شد.

مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی با بیان این که توطئه شوم دشمن در ایجاد اختلاف و نفوذ میان مؤمنان، تا حدودی مؤثر واقع شد، افزود: در نخستین توطئه میان مهاجران و انصار شروع به اختلاف پراکنی کردند که پیامبر اکرم(ص) در پاسخ به این توطئه آیه شریفه «إنما المؤمنون إخوه» را بیان فرمودند.

وی نفاق را یکی دیگر از توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: نفاقی که می خواست خود را با جلوه دین میان مسلمانان جا کند، با ماجرای خراب شدن مسجد ضرار به دست مسلمانان شکست خورد اما به صورت غیر محسوس به حیات خود ادامه داد و روزی که پیامبر اکرم(ص) از دنیا رفت، خیلی زود ولایت را تبدیل به خلافت کردند تا جایی که امیرمؤمنان(ع) را خانه نشین کردند.

حجت الاسلام فرازی نیا خاطرنشان کرد: دشمن دقیقا همان سه توطئه را در قبال انقلاب اسلامی به کار گرفت و در نخستین گام قصد داشتند امام راحل را ترور کنند و حتی هواپیمای امام خمینی(ره) را مورد تهدید قرار دادند. قائله های کردستان، ماجرای جنگ تحمیلی و سایر اتفاقات اینچنینی همگی به دنبال نابودی اصل این انقلاب بودند اما اراده الهی بر چیز دیگری تعلق گرفته بود و از همین رو دشمنان شکست خوردند.

مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی افزود: بعد از شکست خوردن این توطئه، عده ای شعار «جدایی دین از سیاست» سر دادند و به دنبال این بودند که از صدور تفکر انقلاب اسلامی در جهان جلوگیری کنند. با این وجود امروز تفکر انقلاب اسلامی و شعار حق طلبی مردم ایران به اقصی نقاط جهان رسیده و جهانیان با عزت و احترام به ما نگاه می کنند.

وی افزود: این داستان شکل گیری جبهه مقاومت و رزمندگان افغانی، آذربایجانی و مانند آن ها که در جریان جنگ سوریه و عراق شکل گرفت، توانست داعش را از بین ببرد و این نشان می دهد مفهومی تحت عنوان «توقف انقلاب اسلامی» معنا ندارد و در آینده نه چندان دور شاهد گسترش اسلام ناب محمدی خواهیم بود.

حجت الاسلام فرازی نیا با بیان این که شکست دشمن در دو توطئه ابتدایی موجب شد به تلاش برای بروز انحراف در جریان انقلاب بپردازند. امروز دشمنان با سرمایه گذاری، مرجع انگلیسی را معرفی می کنند و این در راستای همان مسأله ایجاد انحراف است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 9