آیت الله نوری همدانی: مشکلات اقتصادی مردم با الفاظ و عبارات حل نمی شود

حضرت آیت الله نوری همدانی عدم توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی را عامل مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: باید بدانیم که با الفاظ و عبارات اقتصاد درست نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در  دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان قم که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت نیروی انتظامی عنوان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی یکی از بازوهای مهم نظام هستند که کار آنها عبادت بوده و امنیت کشور نتیجه خدمات و زحمات قوای انتظامی است.

وی افزود: فاجعه ای که در چند روز اخیر در کشور به وقوع پیوست از مطالبات به حق مردم شروع شد اما دشمن بر این موضوع سرمایه گذاری و از این فرصت سوء استفاده کرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: رهبر انقلاب بارها بر موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید کردند اما متأسفانه تولید و اشتغال در کشور دچار مشکل است و باید بدانیم که با الفاظ و عبارات اقتصاد درست نمی شود.

وی اضافه کرد: مردم باید بهبود اوضاع اقتصادی را در سفره خود احساس کنند اما وقتی همان سختی و تنگنای گذشته را می بینند به ستوه می آیند.

حضرت آیت الله نوری همدانی دشمن را عاجز از درک قدرت نظام دانست و خاطرنشان کرد: تعهد، خیزش، درک و علاقه مردم به نظام اسلامی این فاجعه را از بین برد و دشمن متوجه قدرت اسلام و نظام اسلامی شد.

وی تأکید کرد: دشمنان هنوز حقیقت نظام اسلامی را درک نکرده اند و باید بدانند نظام ولایی آن قدر قدرت دارد که می تواند ۳۰ میلیون انسان را در یک نقطه و بر محور ولایت اهل بیت(ع) جمع کند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: متأسفانه برخی از شعارها که حتی داعش جرأت بیان آنها را نداشت، در فجایع اخیر توسط فتنه گران و منافقان بیان شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت توجه به قرآن اظهار کرد: هرچه بیشتر با فرهنگ قرآن آشنا شویم، موفقیت بیشتری به دست می آوریم و فکر و فرهنگ ما اوج می گیرد.

حضرت آیت الله نوی همدانی ابراز کرد: خداوند در قرآن اشاره کرده است که انسان نمی تواند در دل خود دو گرایش داشته باشد و کسی که گرایش به آمریکا و دیگر دشمنان دارد، نمی تواند به اسلام گرایش داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دفاع از مظلومان و مبارزه با ظالمان مرز و جغرافیا نمی شناسد و باید تلاش کنیم تا با شناخت فرهنگ و مفاهیم قرآنی، سپاه قرآنی تشکیل داده و این فرهنگ را به سراسر جهان منتشر کنیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 12