آیت الله صافی گلپایگانی: رسیدگی به نیازمندان اولویت اصلی مسؤولان باشد | همه برای از بین بردن فقر تلاش کنند

حضرت آ‌یت الله صافی گلپایگانی تأکید کرد: اولویت اصلی همه مسؤولان باید کمک و رسیدگی به نیازمندان جامعه باشد و همگان برای از بین بردن فقر و کاهش آن تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار مدیر کل کمیته امداد استان قم،  با تقدیر و تشکر از خدمات کمیته امداد، گفت: مسأله فقر زدایی در جامعه خیلی مهم است. هر چه تعداد فقرا و نیازمندان کمتر باشد و خانواده هایی که در مضیقه هستند در وسعت قرار گیرند، جامعه به سوی کمال خود پیش خواهد رفت و مطمئن باشید کمک و رسیدگی به فقرا و نیازمندان، از کارهایی است که حضرت ولی عصر امام زمان ارواح العالمین له الفدا را خوشحال می کند، چرا که این عزیزان، عیال الله و خانواده آن حضرت هستند.

وی با بیان آیات و روایاتی درباره کمک به محرومان، افزود: امام باقر علیه(ع) می فرماید خداوند متعال به کار و عبادتی بهتر و محبوب تر از این عبادت نشده است که انسان، مؤمنی را خوشحال کند؛ الحمدلله کمیته امداد در رسیدگی به فقرا و نیازمندان در کشور پیشرو است. اولویت اصلی همه مسؤولان باید کمک و رسیدگی به نیازمندان جامعه باشد و همگان برای از بین بردن فقر و کاهش آن تلاش کنند.

اینن مرجع تقلید از خدمات کمیته امداد استان قم  اظهار خرسندی کرد و اظهار داشت: باید خدمات و کارهای مهمی را که انجام دادید و بیان داشتید، به اطلاع همه برسانید تا استان قم، در این زمینه، برای استان های دیگر الگو باشد.

حضرت آیه الله صافی گلپایگانی با اشاره به مشکلات اقتصادی و بیکاری و تورم، ابراز داشت: ان شاء الله با هماهنگی مسؤولان و مردم و اهتمام مسؤولان به اولویت قرار دادن نیازمندان و ضعفا، این گره ها باز شود و شاهد رفع مشکلات باشیم.

وی در پایان دیدار، ضمن تقدیر مجدد از امدادگران کمیته امداد، گفت: واقعاً به حال شما عزیزان غبطه می خورم. سلام مرا به همکاران خود برسانید و ان شاء الله روز به روز بر توفیقات شما افزوده شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 7