عضو اتاق تبلیغ خراسان:دشمنی ها با انقلاب اسلامی طبیعی است

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان دشمنی ها با انقلاب اسلامی را طبیعی دانست و گفت: امام خمینی(ره) تمام آنچه که مردم از اهل بیت(ع) شنیده بودند را ملموس کردند؛ همانطور که با حرکت اهل بیت(ع) دشمنی شد، دشمنی با این نهضت و حرکت نیز طبیعی است.

حجت الاسلام محمد فردوسی پور عصر امروز در سخنرانی قبل از نماز مغرب حرم مطهر رضوی گفت: برای شناخت انقلاب اسلامی باید شخصیت امام خمینی(ره) را شناخت. عصر کنونی عصر امام خمینی(ره) است و یکی از مهم ترین دوره های تاریخ بشریت است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان با اشاره به پیامد های انقلاب اسلامی افزود: بعد از رنسانس همه به این پیش بینی رسیده بودند که دین به حاشیه رانده شده است اما ظهور امام خمینی(ره) به تجدید حیات دینی منجر شد و این پیش بینی ها را بر هم زد. بنابر اعلام منابع غربی ۷۰ درصد مردم دنیا امروزه احساس دین داری بیشتری می کنند و باید ریشه این احساس را نهضتی دانست که امام خمینی(ره) رقم زده است.

وی دشمنی علیه نهضت امام خمینی(ره) را طبیعی دانست و خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) تمام آنچه که مردم از اهل بیت(ع) شنیده بودند را عینی و ملموس کردند و نشان دادند که اسلام می تواند دست به ایجاد حکومت کارآمد بزند. بنا بر این همانطور که با حرکت اهل بیت(ع) دشمنی شد، دشمنی با این نهضت و حرکت نیز طبیعی است.

حجت الاسلام فردوسی پور با بیان روایتی از پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد:  ایشان فرمودند که اگر کسی ندای کمک مظلومی را بشنود و به یاری او نشتابد ظالم است. امروزه جمهوری اسلامی یاور مظلومان و مدافع حقوق بشر است و نمود این امر را می توان به راحتی در ریشه کن کردن داعش مشاهده کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان با اشاره به سخن امام رضا(ع) مبنی بر اینکه اگر مردم سخنان ما را دریابند از آن پیروی می کنند، افزود: با وجود اینکه جامعه شناسان بزرگ قرن بیستم را قرن فراگیر شدن سکولاریسم در تمامی ابعاد جهانی می دانستند اما امام خمینی(ره) تمامی این نظریات را بر هم زد و جهان امروز کم کم در حال دریافتن سخنان اهل بیت(ع) است.

وی صلابت و هیبت امام خمینی(ره) را یکی از ویژگی های مخصوص به اولیا خداوند دانست و خاطر نشان کرد: امروزه همان هیبت و صلابت را به اعتراف دوست و دشمن در رهبر معظم انقلاب می بینیم، به گونه ای که دشمنان اقرار می کنند که ایشان با یک سخنرانی حاصل ماه ها طراحی و برنامه ریزی های ما را بر باد می دهند.

حجت الاسلام فردوسی پور با تاکید بر مطالبات بر حق مردم و ضرورت حل مشکلات گفت: رهبر معظم انقلاب بار ها از طریق تاکید بر اقتصاد مقاومتی بر لزوم حل مشکلات و مطالبات به حق اقتصادی مردم پافشاری کرده اند اما سخنان ایشان را کسی گوش نمی دهد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان افزود: مدیران فعلی کشور توانایی رساندن کشور را به شرایط مطلوب ندارند و رهبر معظم انقلاب از این رو با به کار بردن تعبیر «افسران جوان جنگ نرم» لزوم نیاز کشور به مدیران جوان را گوشزد کردند.

وی شکل گیری جریانات اسلامی ظلم ستیز را از دیگر پیامد های انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: یک طلبه آفریقایی در قم درس خواند و وقتی به کشور خود نیجریه بازگشت، ۱۴ میلیون نفر را  شیعه کرد. فرزندان او را همانند امام حسین(ع) در پیش چشمانش به شهادت رساندند اما او تا کنون تسلیم نشده است و می گوید که اگر تمام خانواده مرا بکشند دست از این راه بر نخواهم داشت. این یکی از همان پیامد های انقلابی است که به زودی تمام جهان را فرا خواهد گرفت.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = 17