آیت الله اشرفی شاهرودی:مسؤولان مشکلات مردم را حل کنند

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان با بیان این که مردم ما بیدار بوده و متوجه اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند، گفت: تنها توصیه ما به مسؤولان این است که به درستی احساس مسؤولیت کنند و این نا به سامانی هایی که در کشور به وجود آمده را حل کنند.

آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اگر خدای ناکرده از نعمت نظام جمهوری اسلامی برخوردار نبودیم، معلوم نبود که این دشمنان ما با این کشور چه می کردند. دعای ما این است که خدای متعال این نظام را حفظ کند.

وی افزود: من منشوری مشتمل بر ۱۵ ماده نوشته ام که مسؤولان این مواد را در نظر بگیرند و نارضایتی هایی که در کشور وجود دارد را برطرف کنند تا مردم ما راضی باشند، شرایط خیلی بهتر خواهد بود.

آیت الله اشرفی شاهرودی تصریح کرد: ما مملکتی داریم که خدای متعال تمام نعمت ها را بر ما تمام کرده و از نظر آب و هوا، امکانات و منابع و معادن و امکانات اقتصادی در دنیا بی نظیر است و گمان نمی کنم امکاناتی به این وسعت فراهم باشد. اینجاست که اهمیت کار مسؤولان مشخص می شود و مسؤولان ما اگر واقعا دلسوز کشور باشند، می توانند به احسن وجه امور کشور را سامان دهند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان با بیان این که نظام جمهوری اسلامی را یک نظام دینی و شیعی و دلسوز ملیت ایرانیان دانست و تصریح کرد: خداوند این نظام را برای ما حفظ کند اما اگر خدای ناخواسته این اختلاس ها، گرفتاری ها و نا به سامانی ها تمام نشود، معلوم است که مشکلات اضافه می شود و همین مردمی که امروز در صحنه هستند، ممکن است دلسرد شوند.

وی تأکید کرد: من تقاضای عاجزانه دارم که مسؤولان واقعا برای مردم دلسوزی کنند و مشکلات را حل کرده و فساد را از این کشور ریشه کن کنند و مشکلاتی مانند بیکاری را سامان ببخشند. در کشورهای مختلف با وجود این که امکانات به اندازه کشور ما نیست، بیکاری به صفر رسیده است اما نمی دانیم چرا در کشور ما بیکاری اینقدر زیاد است.

آیت الله اشرفی شاهرودی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: مردم ما بیدار بوده و متوجه اهمیت این راهپیمایی هستند. تنها توصیه ما به مسؤولان است که به درستی احساس مسؤولیت کنند و این نا به سامانی هایی که در کشور به وجود آمده را حل کنند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 4 = 6