عضو اتاق تبلیغ خراسان: هجمه های فکری در حوزه سینما و کتاب جدی و خطرناک است

حجت الاسلام پژمانفر هجمه های فکری در حوزه سینما و کتاب را بسیار جدی و خطرناک دانست و گفت: طلاب و روحانیان باید به مواجهه با امواج تردید علیه عقاید و باورهای اسلامی بپردازند.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عصر امروز در جلسه درس اخلاق که در مدرسه منتظرالمهدی برگزار شد گفت: ریشه های انقلاب اسلامی و چرایی جان فشانی شهدا هنوز به خوبی تبیین نشده است. سیاه نمایی دشمنان درباره دستاوردهای انقلاب برای مخدوش کردن اذهان مردم در ادامه طی طریق انقلاب است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضای تبلیغاتی سنگین علیه انقلاب اسلامی افزود: در صدر اسلام پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) تبلیغات بر علیه امیرمومنان(ع) به قدری سنگین بود که پس از شهادت ایشان برخی می گفتند که مگر علی نماز هم میخواند که در محراب کشته شده است؟

وی زیر سوال بردن بدیهیات را از نتایج تبلیغات مسموم و سنگین دانست و خاطر نشان کرد: شیوه دشمن تردید در بدیهیات و تخریب جریان حق به گونه ای است که مردم آن جریان نسبت به ادامه حرکت خود دچار تردید و ناامیدی شوند. انقلاب اسلامی بازی استکبار در دنیا را بر هم زد و دشمنی فرهنگی و تبلیغاتی دشمن با او طبیعی است.

حجت الاسلام پژمانفر جایگاه ایران در محاسبات بین المللی را بسیار حائز اهمیت قلمداد کرد و گفت: امروز منطقه بر سر انگشتان ایران می چرخد و هضم این مساله برای استکبار بسیار سنگین است. به همین دلیل فضای تبلیغاتی بسیار سنگینی را علیه ایران در دنیا به راه انداخته اند.

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به رشد جریان شیعه انقلابی در دنیا افزود: این نکته مقدمه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود. در برخی کشور های آفریقایی شاهد رشد ۱۵ میلیونی جمعیت شیعی پس از انقلاب هستیم.

وی حفاظت از دستاوردهای انقلاب را واجب خواند و خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیان باید به حفاظت از دستاورد های انقلاب و مواجهه با امواج تردید علیه عقاید و باور های اسلامی بپردازند. هجمه های فرهنگی و سموم فکری در حوزه سینما و کتاب کشور ما بسیار جدی و خطرناک است.

حجت الاسلام پژمانفر ادامه داد: اذهان بسیاری از مردم، جوانان و حتی نوجوانان ما نسبت به برخی از احکام دین مانند قصاص و حجاب آلوده شده است و طلاب اگر در دبیرستان ها و جمع های عمومی مردم حضور یابند این مساله را به راحتی متوجه خواهند شد.

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به نعمت امنیت در کشور افزود: نعمت امنیت موجود در کشور با وجود محدودیت های بین المللی بسیار ارزشمند است اما دشمن در حال کوچک سازی این نعمت و دستاورد در اذهان مردم است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = 16