مسؤولان گزارش دهند که برای رفع مشکلات مردم چه اقداماتی کرده اند

نماینده خبرگان با بیان این که مسؤولان باید گزارش دهند که برای رفع مشکلات مردم چه اقداماتی کرده اند، گفت: مسؤولان باید با حل مشکلات و معضلات مردم از مردم وفادار به انقلاب به صورت عملی قدردانی کنند.

آیت الله عباس کعبی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بیانات و فرمایشات رهبر انقلاب همواره راهگشا بوده و توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند، گفت: فرمایشات رهبر انقلاب نقشه راه اقتدار ملی، برون رفت از مشکلات،  ایجاد عزم و اراده و امید ملی برای رشد، شکوفایی و تعالی است.

وی افزود: لزوم اجماع ملی در برابر دشمنان انقلاب و مثلث شوم آمریکایی صهیونیستی و کشورهای مزدور  منطقه که از توطئه علیه کشور حمایت می کنند مورد تأکید رهبر انقلاب است، اجماع ملی بین مسؤولان و نخبگان و مردم برای برطرف کردن نقاط ضعف و حل مشکلات پیش روی جامعه  نیازمند عزم جدی و برنامه ریزی دقیق است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: رهبر انقلاب بر ضرورت بصیرت افزایی نسبت به توطئه های دشمن تأکید دارند از این رو فرمودند که اگر نقاط ضعف خود را برطرف کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، برطرف کردن نقاط ضعف با تکیه بر تولید داخلی و اشتغال در برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بسیار مهم است و ارائه راه حل هایی که سبب بالا بردن امید مردم شود باید در دستور کار باشد.

وی با تأکید بر این که مطالبات رهبری مطالبه ملت ایران است، ادامه داد: این مطالبان در جهت تقویت اقتدار، امید و انسجام ملی بوده و در راستای تقویت اقتصاد و کاستن از فشارهای اقتصادی بر ملت است، دولت و مسؤولان اجرایی باید در قالب برنامه جدی کوتاه مدت حل مشکلات مردم را در دستور کار قرار دهند.

آیت الله کعبی با بیان این که اشتغال و حل مشکل رکود نیامند اهتمام ویژه است، ابراز داشت: مسؤولان باید به مردم بگویند که برای رفع مشکلات چه اقداماتی کرده اند و چه اقداماتی را در دستور کار دارند، توطئه های دشمن نباید بهانه ای شود که مسؤولان  به مشکلات مردم بی توجهی کنند.

وی عنوان کرد: حضور با شکوه مردم در صحنه های انقلاب که مورد تجلیل رهبر انقلاب واقع شد نیازمند قدردانی عملی است که این قدردانی عملی حل مشکلات و معضلات آن ها است و به صورت ملموس باید مشخص باشد که مسؤولان به سمت حل مشکلات مردم حرکت می کنند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + 8 =